English

شهردار تهران:

گشایش‌های بزرگی در حوزه حمل‌و نقل عمومی در دولت سیزدهم عملیاتی شد

شهردار تهران گفت: در دولت سیزدهم گشایش‌های بزرگی در حوزه حمل و نقل عمومی حاصل شد.

گشایش‌های بزرگی در حوزه حمل‌و نقل عمومی در دولت سیزدهم عملیاتی شد
به گزارش خبرگزاری موج

​، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در آخرین جلسه هیأت دولت اظهار کرد: همکاری‌های مشترک زیادی میان دولت و مدیریت شهری انجام گرفته و هر موقع که ما از رئیس‌جمهور کمک خواستیم با روی گشاده ایشان از شهرداری حمایت کرد و ما احساس می‌کردیم  پشتیبانی قوی به‌نام دولت در سختی‌ها داریم.

وی افزود: رئیس‌جمهور در متن جامعه بین مردم حضور می‌یافت و همچنین از طرح «من شهردارم» هم استقبال کرد و می‌گفت که این طرح برای انجام پروژه‌ها بسیار مؤثر است، چراکه از نظر مردم استفاده می‌شود.

شهردار تهران با بیان اینکه خدمات بزرگی توسط دولت در حوزه مدیریت شهری انجام گرفت، گفت: در حوزه حمل و نقل عمومی برای کل کشور قراردادهای خوبی توسط دولت موردتوجه بود که این قراردادها از سال ۹۶ در دولت موردتوجه نبود و خوشبختانه در دولت سیزدهم گشایش‌های بزرگی در حوزه حمل‌‌ونقل عمومی حاصل شد.

زاکانی با بیان اینکه عقد قرارداد ۱۱۸۴ دستگاه واگن در این دولت انجام شد، گفت: همچنین دولت حمایت‌های خوبی از حوزه برقی‌سازی انجام داد که تحولی بزرگ ایجاد شد و نقطه عطفی برای موضوع حمل‌ونقل محسوب می‌شود. همچنین در حوزه‌های اجتماعی کارهای مشترک و ابرپروژه‌هایی صورت گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه