English

از ۴۰۰ استاندارد آموزشی در فنی و حرفه ای رونمایی شد + فیلم

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در حاشیه سومین جشنواره ملی مهارت از 400 استاندارد آموزشی در فنی و حرفه ای رونمایی کرد.

از 400 استاندارد آموزشی در فنی و حرفه ای رونمایی شد + فیلم
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج

، مهرداد عظیمی معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان فنی و حرفه ای در حاشیه سومین جشنواره ملی مهارت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جشنواره محل عرضه توانمندی است، یکی از توانمندی های سازمان سرمایه های انسانی سازمان هستند که  در چنین مراسمی به شکل نمادین از  برخی از همکاران  در بخش های مختلف سازمان که بر اساس ارزیابی  ها درخشش  و موفقیت داشتند در حضور  مقامات کشوری تقدیر می شوند.

وی افزود: بنا براین یکی از  بخش های مهم این جشنواره به این موضوع پرداخته و برترین های سازمان در حوزه های مختلف تقدیر شدند.

 

 معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان فنی و حرفه ای خاطرنشان کرد: همچنین در این جشنواره ها فرصتی ایجاد می شود که گوشه ای از عملکرد سازمان بیان، ظرفیت های سازمان  معرفی و  فرصتی میشود که مطالبات به حق سازمان را به گوش مسئولین برسانیم که همه اینها در این جشنواره لحاظ شد.

عظیمی تصریح کرد: همچنین در این برنامه دو افتتاح خیلی خوب  صورت گرفت که یکی بهره برداری از 31 کارگاه آموزش های مهارتی در حوزه هوش مصنوعی   که روز گذشته رهبر فرزانه انقلاب در مراسم تنفیذ نیز به این موضوع تاکید داشتند و  هم رونمایی  شد از بیش از 400 استاندار آموزشی که یکی از ماموریت های سازمان فنی و حرفه ای صورت گرفت.

وی گفت: 11 هزار 700 استاندارد آموزشی در این سازمان به ثبت رسیده که حدود شش هزار مورد آن در دولت سیزدهم اتفاق افتاده است.

 

 بیشتر بخوانید:

هدفگذاری سازمان فنی و حرفه‌ای بر اساس منویات رهبری بوده است

سومین جشنواره ملی مهارت

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه