English

رئیس کانون هماهنگی آموزشگاه‌های آزاد فنی‌‌وحرفه‌ای کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری موج:

در دولت سیزدهم ۳۰ هزار آموزشگاه آزاد فنی‌وحرفه‌ای مجوز دریافت کردند+ فیلم

رئیس کانون هماهنگی آموزشگاه‌های آزاد فنی‌وحرفه‌ای کشور گفت: در دولت سیزدهم 30 هزار آموزشگاه آزاد فنی‌‌وحرفه‌ای مجوز دریافت کرده و برون‌سپاری آموزشی روند خوبی داشته است.

 در دولت سیزدهم 30 هزار آموزشگاه آزاد فنی‌وحرفه‌ای مجوز دریافت کردند+ فیلم

رضا اکبری، رئیس کانون هماهنگی آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج در خصوص فعالیت های صورت گرفته در آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای کشور در دولت سیزدهم، اظهار داشت: در دولت شهید جمهوری جناب آیت الله رئیسی ما با رشد قابل توجهی در حوزه  تاسیس آموزشگاه های آزاد و مشارکت مردم  در حوزه مهارت آموزی روبرو بودیم که  از نظر صدور مجوز بالغ بر 30 هزار  مجوز آموزشگاه آزاد در کشور تا امروز تاسیس شده و بیش از 24 هزار  آموزشگاه  فعال هستند که عملکرد آموزشی آنها در پرتال فنی و حرفه ای ثبت شده است.

وی افزود: با رویکردی که در دولت سیزدهم شاهد بودیم امیدواریم این مسیر توسعه و مشارکت مردم  روز به روز افزایش یابد و بتواند سبب  رشد  چشمگیر آموزش های مهارتی در سراسر کشور شود.

 

رئیس کانون هماهنگی آموزشگاه‌های آزاد  فنی‌‌وحرفه‌ای کشور در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌ای برای کاهش هزینه‌های مهارت‌آموزی در آموزشگاه‌های آزاد انجام‌شده یا خیر، خاطرنشان کرد: ما بر این اعتقادیم که آموزش مهارت به‌نوعی سرمایه‌گذاری است‌ یکی از مهم‌ترین  ارکان توسعه اقتصادی برای بنگاه‌ها  استفاده از نیروی ماهر در کنار تامین تجهیزات  و امکانات است که در مجموعه صنایع استفاده می‌شود،  و همه کارشناسان این حوزه نیز بر این موضوع اذعان دارند.

اکبری تصریح کرد: میزان هزینه‌ای که دربحث آموزش نیروی کار صرف می‌شود در مقایسه با دیگر هزینه‌ها، چندان چشمگیر نیست  و می‌توان با ارتقاء سطح کیفی این هزینه‌ها آن‌ها را جبران کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه