English

رئیس پلیس راه کشور:

طرح ترافیکی اربعین از ۱۶ مرداد آغاز و تا ۸ شهریور ادامه دارد

رئیس پلیس راه کشور گفت: امسال طرح ترافیکی ویژه اربعین از ۱۶ مرداد آغاز و تا ۸ شهریور ادامه خواهد داشت و نیروهای عملیاتی و امدادی در نقاط حادثه خیز مستقر خواهند شد.

 طرح ترافیکی اربعین از ۱۶ مرداد آغاز و تا ۸ شهریور ادامه دارد
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج

، سردار حسن مومنی رئیس پلیس راه کشور در این جلسه اظهار داشت: جلسه امروز هشتادمین جلسه طرح ترافیکی با هدف مدیریت ترافیکی اربعین حسینی(ع) و  شهریور ماه  برگزار شده است.

وی افزود: سال گذشته در طرح اربعین شاهد کاهش جانباختگان در استان های درگیر و هدف بودیم، آذربایجان غربی و مرکزی افزایش و سایر  استان ها کاهشی بوده که در مجموع ۱۹ درصد کاهش کشتگان بودند امیدواریم امسال نیز این روند ادامه داشته باشد.

سردار مومنی خاطرنشان کرد: اگر سال گذشته نتیجه خوبی گرفتیم قطعا با تعامل همه دستگاه ها بود امیدواریم  امسال نیز به همین صورت باشد.

رئیس پلیس راه راهور فراجا تصریح کرد:  امسال تردد کلیه اتوبوس ها به پایانه برکت از کمربند غربی انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه از ۱۶ مرداد تا۸ شهریور همه  نیروهای پلیس راهور آماده باش هستند و تیم های امدادی و عملیاتی در نقاط حادثه زا مستقر می شوند.

سردار حسن زاده در توصیه ای عنوان کرد: کلیه عملیات عمرانی از ۲۰ مرداد در استانهای مجری طرح اربعین و ۲۰ شهریور تا پایان در سراسر کشور متوقف شود.

رئیس پلیس راه راهور گفت: در خصوص موج بازگشت نیز استقرار سوخت سیار ، بر پایی استراحتگاه بین راهی در اربعین و شهریور خواهیم داشت، با توجه به اینکه خستگی و خواب آلودگی از جمله دلایل تصادفات بوده است  راه اندازی این استراحتگاه ها در مکان هایی بازخورد خوبی داشته است.

علی شریفان نماینده اورژانس کشور در این جلسه اظهار داشت: سازمان اورژانس، وزارت بهداشت با تمام قوا در مراسم اربعین و بلافاصله پس از آن همین خدمات را در دهه پایانی صفر در مشهد خواهیم داشت.

وی با عنوان اینکه طرح اربعین وزارت بهداشت از ۱۵ مرداد آغاز خواهد شد، افزود: پلیس راهور در خصوص ورود اتوبوس های سایر کشور ها اطلاع رسانی کنند تا بتوان این افراد را از حیث برخی بیماری ها کنترل شود.

نماینده اورژانس کشور عنوان کرد: برخی از خودرو امدادی و آزمایشگاه های سیار فاقد پلاک هستند اما افراد دارای لباس فرم سازمانی هستند امیدواریم  اجازه  داده شود این خودرو ها در این ایام فعالیت کنند.

شریفان خاطر نشان کرد: با توجه به احتمال شیوع تب دنگی  استقرار آزمایشگاه های سیار بسیار حائز اهمیت است، همچنین تاکید جهت تردد خودرو های امدادی نیز مسیرهای تسهیلگر دیده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه