English

رئیس شورای شهر تهران:

مردم ایران در شهادت «اسماعیل هنیه» خون گریه کردند

رییس شورای شهر تهران گفت: مردم ایران در شهادت «اسماعیل هنیه» خون گریه کردند، انشاالله شادی مردم ایران و فلسطین با نابودی رژیم صهیونیستی شاهد باشیم.

مردم ایران در شهادت «اسماعیل هنیه» خون گریه کردند

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج ، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در آئین افتتاح محرم شهر که در میدان آزادی برگزار شد، اظهار داشت: شهادت اسماعیل هنیه مرد بزرگ مبارزه در خاک ایران اسلامی خدمت مردم  فلسطین تسلیت می گویم؛ امیدواریم هر چه سریعتر انتقام این شهید که بعنوان میهمان عزیز ما بود و همه شهدا و مبارزین مظلوم اما شجاع از رژیم جعلی جنایتکار بگیریم.

وی افزود: انتقام نهایی ما سقوط این رژیم و نماز در مسجدالاقصی است ، این جنایت بزرگ از چشم  مردم آزاده دنیا پوشیده نخواهد بود  که بر خلاف انسانیت مهمانی را در سرزمین دیگر به شهادت رساندند.

رییس شورای شهر تهران، عنوان کرد: با از میان برداشتن یک فرد این نهضت به پایان نمی رسد چرا که مبارزان دیگری به پا می خیزند و راه وی را ادامه می دهد.

چمران خاطر نشان کرد: ملت ایران  در شهادت «اسماعیل هنیه» خون گریستند انشاالله شادمانی با سقوط رژیم جعلی صهیونیستی  شاهد باشیم.

علیرضا زاکانی شهردار تهران نیز در این آئین اظهار داشت: امروز در سالروز شهادت امام سجاد(ع) در ایران مهمان ما قهرمان بزرگ فلسطین شهید اسماعیل هنیه به لقاء الهی رسید.

وی افزود: این حادثه را به امت اسلامی، حق خواهان و مستضعفان که این شهید صدایشان را به جهانیان رساند، تسلیت می‌گوییم.

شهردار تهران عنوان کرد: انقلاب اسلامی دو مولفه قدرت را به جهان معرفی کرد یکی اسلام و دیگری مردم؛ در بیش از ۴۵ سال این علم و پرچم دست به دست شد و افتخار آفرید، دشمن تلاش کرد با هر جنایت این را از اسلام بگیرد ولی روز به روز بیشتر این چراغ روشن شد، امروز این پرچم را در دست مقاومت می دانیم.

زاکانی خاطرنشان کرد: امروز قدرت ایمان مردم در فلسطین غوغا کرده است، افتخار آفرینی در اوج اقتدار امروز پر افتخار راه پیروزی و سلامت طی کرده و جهانیان را به عدالت نوید می دهد.

وی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی در حرکتی کودکانه در مهد و میدان بزرگ مقاومت ایران، فرزند اسلام را به شهادت رساند، هر بار فکر می کند با شهادت یک سردار و پرچمدار می تواند جریان مقاومت به خاک بندازند، اما صدها صاحب تفکر شهید به میدان می آیند.

وی گفت: هنیه هدیه خود را از خداوند گرفت، همه قهرمانان بدنبال شهادت و رسیدن به لقاء الله هستند، دنیا کوچک تر از آن هستند که دنیا را شیفته خود کنند.

 

بیشتر بخوانید:

سوگواره آیینی "محرم شهر" در میدان آزادی تهران

 

شهردار تهران بیان کرد: جهان در حال تغییر است، نظم ننگین دهه های گذشته در حال شکستن است ، منطقه درحال تغییر جغرافیای سیاسی و شرایط جدید است، امروز آزادی قدس شریف برای همه مسلمین در سراسر جهان یک آرمان دستیافتنی است.

زاکانی بیان کرد: طوفان الاقصی آغازی بر یک پایان بود، پایان عمر ننگین رژیم پس از ۷۵ سال ظلم ، شرارت،کشتار و غارت و ایجاد شرایط به سمت افول آن را رهنمود کرد.

وی تصریح کرد: وعده صادق در ادامه آن قدرت مقاومت را مشخص و آشکار کرد، انتقام سخت و برخورد قاطع و مقابله شفاف با این رژیم ننگین وعده ای است که نظام اسلامی داده است.

وی افزود: امروز روز امتحان است، امتحان ملت و دولت هایی که بدنبال حق هستند و با محکوم کردن این حرکت سقوط این رژیم را تسهیل کنند.

زاکانی بیان کرد: ماه هاست ده‌ها نفر در غزه مظلوم در محاصره بوده ، امروز روزی است که جهان باید به پا خیزند و مردم مظلوم را از این گرگ های خون آشام نجات دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه