English

رئیس مرکز اورژانس استان تهران:

۶۳ هزار تماس با اورژانس در هفته گذشته برقرار شده است

توکلی، رئیس مرکز اورژانس استان تهران تصریح کرد: طی هفته گذشته در مجموع ۲۲ هزار و ۱۰۳ ماموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران ثبت شد.

۶۳ هزار تماس با اورژانس در هفته گذشته برقرار شده است
به گزارش خبرگزاری موج

، محمداسماعیل توکلی در این این‌باره گفت: در هفته گذشته از ششم تا ۱۲ مردادماه،  در مجموع ۲۲ هزار و ۱۰۳ ماموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران ثبت شد که سه درصد افزایش نسبت به هفته گذشته را شاهد بودیم. در پی این مأموریت‌ها نیز شش هزار و ۱۹۸ مورد به مراکز درمانی انتقال یافتند و ۱۵ هزار و ۹۰۵ مورد نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند. 

وی افزود: در این مدت ۶۳ هزار و ۱۷۸ تماس با مرکز دیسپچ اورژانس استان تهران برقرار شد که از این تعداد متأسفانه دو هزار و ۵۸۵ تماس مزاحم بود که یعنی معادل چهار درصد کل تماس‌های برقرار شده با اورژانس بوده است. 

رئیس مرکز اورژانس استان تهران گفت: از مجموع مأموریت‌های ثبت شده طی هفته گذشته، ۱۵ درصد یعنی سه هزار و ۳۴۹  مورد به حوادث ترافیکی تعلق داشت و ۱۸ هزار و ۷۵۴ مورد یعنی ۸۵ درصد از کل ماموریت ها نیز مربوط به حوادث غیر ترافیکی بوده است.

توکلی با اشاره به امداد هوایی نیز اظهارکرد: اورژانس هوایی ۹ سورتی پرواز داشته است؛ که در پی آن هشت مصدوم به مراکز درمانی و دو عضو پیوندی انتقال یافته‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه