English

رئیس دانشگاه تهران:

لیگ های ورزشی در دانشگاه تهران راه اندازی می شود

رئیس دانشگاه تهران گفت: لیگ های ورزشی در دانشگاه تهران راه اندازی می شود، این مهم سبب می شود تیم های قوی تری داشته و ورزشکاران در طول سال از آمادگی خوبی برخوردار باشند.

لیگ های ورزشی در دانشگاه تهران راه اندازی می شود

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج ،  سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران در مراسم بدرقه کاروان دختران و پسران دانشگاه تهران برای اعزام به شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور، اظهار داشت: فوتبالیست خوب دانشگاه تهران  در شاهرود  با درخشش خود توانستند موفقیت تیم های ما را در  المپیاد پیش رو تسهیل کنند، امیدواریم همه تیم های ورزشی بتوانند همانند  این تیم افتخار آفرین باشند.

وی با اشاره به جلسه شورای عالی ورزش در دانشگاه تهران، افزود: طرح خوبی در این جلسه نهادینه شد که امیدواریم با  حمایت ها پس از تصویب نهایی، ورزش همگانی و حرفه ای در دانشگاه تهران گسترش یابد.

رئیس دانشگاه تهران از راه اندازی لیگ تیم های ورزشی این دانشگاه خبر داد و بیان کرد: اگر تیم های منتخب از بستر لیگ درون دانشگاهی انتخاب شوند هم آمادگی برای مسابقات بیشتر است و  هم تیم قوی را تشکیل خواهیم داد.

مقیمی بیان کرد: از مهر ماه بخشی از لیگ  تیم ها آغاز می شود که به آمادگی دائمی ورزشکاران ختم شود.

وی تصریح کرد: روحیه ورزشکاری ارتباط مستقیم با خیلی از مولفه های مثبت سازمانی دارد، این روحیه می‌تواند منشا انرژی و الهام بخشی گردد.

رئیس دانشگاه تهران عنوان کرد: جدی گرفته شدن ورزش قهرمانی و ملی به هر میزان سبب توسعه به همان میزان در بخش سازمانی خواهد بود .

وی گفت: دانشگاه تهران را بعنوان دانشگاه کار آفرین  و توسعه مسئولیت اجتماعی  معرفی کرده ایم، اگر شاخص های کارآفرینان را بررسی کنیم در میابیم که کاملا منطبق با شاخص های ورزشکاران است.

مقیمی خاطر نشان کرد: دیپلماسی ورزش در دنیا امروز اثر بر دیپلماسی های دیگر اجتماعی و سیاسی و فرهنگی دارد به همین واسطه توجه به آن بسیار حائزه اهمیت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه