English

طی پنج روز آینده در کشور باد شدید می‌وزد

براساس اعلام سازمان هواشناسی، برای پنج روز آینده در برای برخی استان‌ها وزش باد شدید، احتمال خیزش گردوخاک و کاهش دید و کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

طی پنج روز آینده در کشور باد شدید می‌وزد
به گزارش خبرگزاری موج

، سازمان هواشناسی اعلام کرد که طی امروز و فردا  ۱۹ و ۲۰؛ مرداد در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در استان‌های هرمزگان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، ارتفاعات جنوب کرمان و جنوب شرق فارس رشد ابرهای همرفتی، رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید و خیزش گردوخاک رخ خواهد داد.

طی این مدت برای برخی مناطق نوار شمالی به‌ویژه سواحل دریای خزر، ارتفاعات شرقی البرز در استان‌های سمنان، گلستان، مازندران و شرق تهران همچنین برخی نقاط در شمال خراسان شمالی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

طی روزهای یکشنبه تا سه شنبه ۲۱ تا ۲۳ مرداد برای برخی مناطق نوار شمالی، دامنه و ارتفاعات البرز جنوبی، شمال غرب کشور و ارتفاعات و دامنه‌ها در زاگرس مرکزی و جنوبی و برخی مناطق هرمزگان و ارتفاعات جنوب کرمان بارش پراکنده گاهی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

برای پنج روز آینده در نوار شرقی کشور، برخی مناطق مرکزی، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، غرب و جنوب غرب در بعضی ساعات وزش باد شدید، احتمال خیزش گردوخاک و کاهش دید و کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

طی سه روز آینده دریای خزر و دریای عمان، جمعه و شنبه خلیج فارس و تنگه هرمز مواج خواهد شد.

آسمان تهران فردا ۲۰ مرداد صاف تا قسمتی ابری و وزش باد، گاهی افزایش باد، در بعضی ساعت‌ها غبار رقیق با حداقل و حداکثر دمای ۲۹ و ۴۱ درجه سانتیگراد و پس فردا ۲۱ مرداد صاف تا قسمتی ابری و وزش باد، گاهی افزایش باد، در بعضی ساعت‌ها غبار رقیق، در ارتفاعات رگبار و رعدوبرق با حداقل و حداکثر دمای ۳۰ و۴۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه