English

وزارت آموزش و پرورش:

مدال آوران المپیک پاریس می‌توانند معلم شوند

معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: مدال آوران المپیکی می‌توانند بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته و معلم شوند.

مدال آوران المپیک پاریس می‌توانند معلم شوند
به گزارش خبرگزاری موج

، در روزهای اخیر موضوع پذیرش مدال آوران المپیکی در دانشگاه‌ها بدون شرکت در کنکور، در رسانه‌ها و فضای مجازی خبر ساز شده است.

عده‌ای پیوستن این مدال آوران به دانشگاه‌های برتر را نقض عدالت آموزشی می‌دانند و عده‌ای با اشاره به وجود قانون در این زمینه، تحصیل این مدال آوران در رشته تربیت بدنی را مجاز و حق این نخبگان ورزشی می‌دانند.

در همین حال صادق ستاری فرد معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش هم خبر داد مدال آوران المپیکی می‌توانند بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شده و معلم شوند.

ستاری فرد در پیامی برای افتخارآفرینان جوان ایرانی در المپیک پاریس ۲۰۲۴ در صفحه ویراستی خود به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی اشاره کرده و نوشت:

با مصوبه شورای انقلاب فرهنگی، جذب بدون کنکور استعدادهای برتر دانش آموزی مهیا شد. مدال آوران المپیکی زیر ۲۴ سال می‌توانند وارد دانشگاه فرهنگیان شده، از حقوق و بیمه و دوره تحصیلی بهره مند، از خدمت سربازی معاف، برای شغل شریف معلمی در آموزش و پرورش استخدام شوند و در مدرسه قهرمان سازی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه