English

فرمانده انتظامی تهران بزرگ:

۱۹۳ نفر از ارازل تهران بازداشت شدند+ فیلم

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: حاصل اقدامات ۷۲ ساعته پلیس امنیت تهران بزرگ دستگیری و جمع آوری ۱۹۳ نفر از کسانی بود که طی یک ماه. گذشته اقدام به شرارت و یا درگیری و نزاع دسته جمعی در سطح تهران داشتند و متواری شده بودند.

193 نفر از ارازل تهران بازداشت شدند+ فیلم
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج

، سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ  با تبریک روز خبرنگار ، اظهار داشت: امروز جامعه خبرنگاران و کسانی که در جهت اطلاع رسانی تلاش می‌کنند بسیار کوشا، به موقع، در صحنه و امانت دار عمل می کنند.

وی افزود: سلاح سرد متاسفانه برای خیلی از افراد دردسر آفرین است همراه داشتن یک چاقو در برخی مواقع ممکن است فرد را تحت تاثیر  قرار دهد و از آن  استفاده کند، نتیجه این است که  یک قتل و یا یک دیه سنگین و زندان طولانی برگردنش می افتد.

 

بیشتر بخوانید:

طرح دستگیری اراذل و اوباش و انهدام باندهای شرارت

 

سردار محمدیان عنوان کرد: مدتی است که  قانون جلوگیری از تولید ، نگهداری و فروش سلاح سرد غیر متعارف  در مجلس شورای اسلامی تصویب و در حال حاضر در کشور اجرا شده است ، هشدار می دهیم به افرادی که سلاح های سرد غیر متعارف حمل می کنند و سبب تحریک جوانان به خرید آن می شوند بدانند که حمل اینها نیز جرم است.

 

فرمانده انتظامی تهران بزرگ، خاطرنشان کرد: در یکی دو استان از کشور ما این سلاح ها  تولید می شود منتهی  برای مصارف آشپز خانه و قصابی ها، تولید سلاح سرد نا متعارف نیز در مکان های دارای مجوز  نیز جرم محسوب می شود.

وی گفت: همکاران من  در بازرسی از  دکه ها و مغازه هایی که بصورت غیر مجاز سلاح سرد غیر متعارف ارائه می کردند موفق شدند چند صد قبضه سلاح سرد غیر متعارف را جمع آوری کنند نفراتی که آنها را به فروش می رساندن طبق قانون مجرم هستند و باید به جرمشان رسیدگی شود ،اگر مکان تهیه اینها نیز شناسایی شود به همین صورت باید با آنها نیز برخورد شود .

سردار محمدیان افزود: حاصل اقدامات ۷۲ ساعته پلیس امنیت تهران بزرگ دستگیری و جمع آوری ۱۹۳ نفر از کسانی بود که طی یک ماه. گذشته اقدام به شرارت و یا درگیری و نزاع دسته جمعی در سطح تهران داشتند و متواری شده بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه