English

رئیس سازمان نوسازی مدارس:

نیازها به خوبی روایت نشده است

رئیس سازمان نوسازی مدارس گفت: برخی میگویند ۳۰ هزار مدرسه ساخته شده و اکنون باید به مسائل دیگر بپردازیم، این موضوع بیانگر آن است که نیازها بخوبی روایت نشده است.

نیازها به خوبی روایت نشده است
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج

، حمیدرضا خان محمدی رئیس سازمان نوسازی مدارس در نشست خبری که امروز بمناسبت روز خبرنگار برگزار شد، اظهارداشت: فعالیت خبرنگاران در این مدت سبب شد موضوع مدرسه سازی را به روزهای اوج خود نزدیک کند.

وی افزود: این ایام متقارن است  با روایتگری حضرت زینب(س)، اگر چه در ظاهر آن جنگ با شکست آنها روبرو بود و در یک روز همه صحابه را به شهادت رساندند اما روایت این بانوی بزرگوار سبب شد پیام عاشورا و درس آزادی و آزادگی به همگان رسیده و تاکنون تداوم داشته باشد.

خان محمدی عنوان کرد: این موضوع بیانگر این است که روایتگری ها از خیلی قبل آغاز شده و خبرنگاران میراث‌دار چنین فرهنگی عستند و باید همه جریان ها را درست روایت کنند. 

رئیس سازمان نوسازی مدارس تصریح کرد: برخی میگویند ۳۰ هزار مدرسه ساخته شده و اکنون باید به مسائل دیگر بپردازیم، این موضوع بیانگر آن است که نیازها بخوبی روایت نشده است.

وی تصریح کرد: بهترین نقطه در شهر و روستا هر کشور باید مدرسه باشد و همیشه بهترین ها به مراکز آموزشی اختصاص داده شود، در این راستا راه خوبی را پیمودیم اما هنوز تا جایگاه مورد هدف فاصله داریم.

خان محمدی گفت: حدود ۷ نقطه مشکل دار  از نظر وضعیت مدارس در کشور وجود دارد،  سرانه مهاجرت پدیده‌ای است که به موضوع مدرسه سازی آسیب میزند.

وی با عنوان اینکه باید این نیازها روایت شود، گفت: ما خبرنگاران را خیرین مدرسه ساز میدانیم چرا که وقتی قلم، بیان، عکس و روایت شما بر فردی تاثیر می گذارد و کار خیری انجام شما نیز در ثواب آن سهیم هستید.

وی به تاخیر در تخصیص بودجه نوسازی مدارس اشاره کرد و افزود: امیدوارم بودجه به ما برسد تا در مهر دچار مشکل نشویم.

رئیس سازمان نوسازی مدارس عنوان کرد: بسیاری از خیرین و ۱۵ هزار گروه جهادی در راستای نوسازی و بهسازی مدارس ما را یاری می کنند که نیاز هست به دقتاین فعالیت ها روایت شود.

خان محمدی خاطرنشان کرد: سعی شده که در ساخت و ساز های مدارس به  مناطق کم برخوردار توجه ویژه شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه