English

رئیس شورای اسلامی شهر تهران:

یاد حسین و زنده نگاه داشتن راه سیدالشهدا(ع)، جهاد است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در دنیای امروز سربلند کردن نام امام حسین و یاد حسین و زنده نگاه داشتن راه سیدالشهدا(ع)، خود یک جهاد است.

یاد حسین و زنده نگاه داشتن راه سیدالشهدا(ع)، جهاد است
به گزارش خبرگزاری موج

، مهدی چمران در گردهمایی موکب‌داران آیین پیاده‌روی جاماندگان اربعین با عنوان لشکر حسین(ع) گفت: این جهاد بسیار ارزشمند است. اگر خداوند توفیقی نصیب شما کرده که در این مسیر گام بردارید، این را یک فرصت و لطف الهی بشمارید. در هر سن و سالی و هر جایگاهی که باشید، خدمت کردن به امام حسین و بزرگداشت یاد و نام حسین، بزرگ‌ترین خدمت به مکتب و دین ما در مسیر خدا خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی را از سرور شهیدان داریم، گفت: اوج انقلاب ما در همان راهپیمایی تاسوعا و عاشورای سال ۵۷ بود. پیروزی انقلاب اسلامی و پیروزی در دفاع مقدس با نام و یاد امام حسین(ع) سرور شهیدان بود. پیروزی فقط در راه حسین است و بس.

 

بیشتر بخوانید:

بدرقه زوار حسینی

 

چمران تاکید کرد: تمام خدمات و تلاش ما، احترام به زائران امام حسین و اینکه خاک کف پای زوار را توتیای چشم خود می‌کنیم، برای این است که در مسیر امام حسین هستند.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: اگر بتوانیم راه امام حسین را استمرار ببخشیم، موفق و پیروز خواهیم شد و در طول تاریخ شیعه این راه را زنده و روشن نگاه داشته است. اگر ما در دنیای امروز اسلام و دینی داریم به خاطر نام حسین(ع) و شهادت حسینی است.

وی تاکید کرد: تمام کارهای ما و عشق و علاقه ما به امام حسین (ع) سرور شهیدان به خاطر آن است که این مسیر زنده و روشن بماند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه