English

براساس اعلام هواشناسی

دمای هوا در مناطق نیمه شمالی کشور خنک‌تر می‌شود

سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی استان‌های مختلف از کاهش دمای هوا در مناطق نیمه شمالی کشور و وقوع رگبار پراکنده در برخی از نقاط خبر داد.

دمای هوا در مناطق نیمه شمالی کشور خنک‌تر می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج

، بنا بر اعلام سازمان هواشناسی، امروز ۲۶ مردادماه در برخی مناطق شمال غرب، شمال شرق، استان‌های ساحلی دریای خزر و دامنه و ارتفاعات رشته کوه البرز، شنبه ۲۷ مردادماه در برخی مناطق شمال شرق، شمال غرب، استان‌های ساحلی دریای خزر و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و یکشنبه ۲۸ مردادماه در شمال غرب، استان‌های ساحلی دریای خزر و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و غربی رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

دوشنبه و سه‌شنبه ۲۹ و ۳۰ مردادماه در برخی مناطق سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز بارش پراکنده رخ می‌دهد و طی پنج روز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در جنوب سیستان و بلوچستان، شمال و ارتفاعات هرمزگان، جنوب و غرب کرمان و شرق و جنوب شرق فارس افزایش ابر، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط خیزش گرد و خاک مورد انتظار است.

طی پنج روز آینده در برخی مناطق شمال شرق، شرق، جنوب شرق، بخش‌هایی از مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، در بعضی ساعات وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

از امروز تا یکشنبه در بیشتر مناطق نیمه شمالی کشور کاهش نسبی دما انتظار می‌رود و طی سه روز آینده دریای عمان و تنگه هرمز، جمعه و شنبه دریای خزر، شنبه و یکشنبه خلیج فارس مواج است.

آسمان تهران فردا ۲۷ مردادماه کمی ابری گاهی افزایش ابر و بارش پراکنده در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید با حداقل و حداکثر دمای ۲۳ و ۳۵ درجه سانتیگراد و برای یکشنبه ۲۸ مردادماه کمی ابری گاهی افزایش ابر و بارش پراکنده در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید با کمترین و بیشترین دمای ۲۳ و ۳۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه