English

رئیس پلیس راهور در گفت‌وگو با خبرگزاری موج:

تصادفات زائران اربعین در مسیرهای منتهی به مرزها کاهش یافت

رئیس پلیس راهور گفت: طبق آمارها تصادفات زائران اربعینی در مسیرهای منتهی به مرزهای منتهی به کشور عراق در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته کاهش یافت.

تصادفات زائران اربعین در مسیرهای منتهی به مرزها کاهش یافت

سردار تیمور حسینی رئیس پلیس راهور کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج در خصوص وضعیت راه‌ها و تردد زائران اربعینی، اظهارداشت: علیرغم افزایش تردد ها اما با کاهش تصادفات جاده‌ای از ابتدای اجرای طرح ویژه اربعین پلیس تا ساعت ۱۰ صبح روز ۲۷ مرداد روبرو بودیم.

وی با بیان اینکه از روند بسیار خرسندیم چرا که فرهنگسازی، نظارت پلیس و رعایت قوانین از سوی مردم سبب خلق این آمار شد، افزود: از زائران درخواست می سود که در مسیر بازگشت نیز همین روند را مورد توجه قرار دهند تا شاهد یک اربعین بی نظیر در حوزه حوادث جاده ای در کنار حضور پر شور مردم در این همایش بزرگ باشیم.

سردار حسینی با عنوان اینکه ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در سامانه سماح ثبت نام کردند، بیان کرد: تا ساعت ۱۰ صبح روز گذشته ۹۵ نفر از زائرانی که در این سامانه ثبت نام کردند از کشور خارج شدند.

رئیس پلیس راهور فراجا  به مدیریت بازگشت زائران از زیارت تاکید کرد و گفت: تا کنون بیش از ۵۰۰ هزار نفر از زائران به کشور بازگشته‌اند که به نسبت مشابه سال قبل 34 درصد افزایش داشته است که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تلاش می‌کنیم تا بازگشت زائران به صورت روان و بدون مشکل انجام شود.

وی با بیان اینکه پلیس راهور مانند همیشه در مسیر تردد زائران در مرزها نیز در کنار آنها خواهد بود، خاطرنشان کرد:  از  جمله  این نیرو می توان به هدایت ترافیک، ایجاد پارکینگ‌های  اشاره کرد که زمینه سفری امن و خاطره انگیز را برای مردم فراهم می کند.

رئیس پلیس راهور فراجا با ابراز خرسندی از کاهش تصادفات در مقایسه با سال‌های گذشته، این موفقیت را نتیجه رعایت بیشتر قوانین راهنمایی و رانندگی توسط زائران دانست،وی از تمامی زائرانی که به قوانین احترام گذاشتند و با پلیس راهور همکاری کردند، تشکر و قدردانی کرد.

سردار حسینی تصریح کرد:  از زائران درخواست می شود تا در مسیر بازگشت نیز همچون گذشته، قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و با پلیس راهور همکاری کنند تا سفری امن و خاطره‌انگیز را تجربه کنند، همچنین از استان‌های دارای بیشترین زائر نیز درخواست می گردد  تا برای تامین ناوگان اتوبوسی و ایمنی زائران در مسیر بازگشت برنامه‌ریزی دقیق انجام دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه