English

رئیس سازمان اورژانس:

امکانات و تجهیزات اورژانس در مرزها کاملا مستقر هستند

میعادفر، رئیس سازمان اورژانس کشور تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای استقرار امکانات و تجهیزات در مرزها بر اساس تعداد زائرانی که از هر مرز عبور می‌کنند، انجام شده است.

امکانات و تجهیزات اورژانس در مرزها کاملا مستقر هستند
به گزارش خبرگزاری موج

، جعفر میعادفر افزود: موج بازگشت زائرین اربعین حسینی به کشور آغاز شده و از حدود سه میلیون و سیصد هزار زائری که از مرزها گذشتند، حدود یک میلیون و هفتصد هزار نفر به کشور بازگشتند.

وی ادامه داد: همان طور که پیش بینی می‌شد جمعیت زائرین اربعین کم کم وارد خاک عراق می‌شوند اما در بازگشت ما با موج جمعیت روبرو هستیم.

میعادفر تاکید کرد: نکته بسیار مهم این است که اغلب این زائرین ممکن است در طول این چند روز خواب و استراحت کافی نداشته باشند و یا وضعیت غذا و اسکان مناسبی نداشتند و این در مسیر بازگشت اگر استراحت کافی نداشته باشند، بسیار حادثه آفرین است.

رئیس سازمان اورژانس کشور افزود: خوشبختانه با تدابیری که امسال در نظر گرفته شده بود مانند استقرار کافی مراکز درمانی، استقرار کانکس هوای سرد و بیمارستان‌های صحرایی ما هیچ موردی فوتی داخل کشور نداشتیم و امیدوار یم این چند روز باقی مانده نیز با همکاری زائرین عزیز و توجه هم وطنان به توصیه‌های اورژانس به سلامت عبور کنیم.

میعادفر با اشاره به اینکه، تلاش و برنامه‌ریزی‌های زیادی صورت گرفته و امکانات بسیار خوبی در قالب موکب ها در داخل کشور فراهم شده است، گفت: از هموطنان خواهشمندیم توصیه خدمتگزارانشان را در سازمان اورژانس جدی بگیرند و حتماً به نحوی برنامه‌ریزی کنند تا در مسیر بازگشت استراحت کافی داشته باشند و با انرژی کافی به مسیر خود ادامه دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه