English

وزیر بهداشت:

هر آسیبی به جامعه پزشکی وارد شود در کل جامعه اثرگذار است

ظفرقندی، وزیر بهداشت تصریح کرد: هر آسیبی به جامعه پزشکی وارد شود در کل جامعه اثرگذار است؛ دوران دفاع مقدس بدون دغدغه از نظر پزشکی گذشت.

هر آسیبی به جامعه پزشکی وارد شود در کل جامعه اثرگذار است
به گزارش خبرگزاری موج

،  محمدرضا ظفرقندی در آیین گرامیداشت روز پزشک که در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی ایران و با حضور رییس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: پایه و اساس پزشکی خانواده، پزشکان عمومی هستند که می توانند این ساختار را اصلاح کنند؛ هر قدر بودجه و اعتبارات به حوزه سلامت اختصاص یابد اگر ساختار مناسبی وجود نداشته باشد، این منابع به هدر می رود.  

وی افزود: خوشبختانه در کابینه دولت چهاردهم ، ۴ پزشک فعالیت دارند که فرصت مغتنمی است و حمایت جامعه پزشکی فارغ از هر سلیقه ای امروز وجود دارد تا بتوانیم مشکلات را حل کنیم. بسیاری از مشکلات عمده و اساسی قابل حل است که بخشی از آن با تکریم و برخی دیگر با بهبود وضعیت معیشتی از طریق پرداخت حق قانونی آنها، قابل حل است.  

وزیر بهداشت با بیان اینکه جامعه پزشکی معتمد مردم هستند، افزود: هر آسیبی به جامعه پزشکی وارد شود در کل جامعه اثرگذار است. دوران دفاع مقدس بدون دغدغه از  نظر پزشکی گذشت. سال ۸۹ و برای مراسم سالروز آزادی خرمشهر از مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی دعوت کردیم که به عنوان سخنران حضور داشته باشد که سریعا قبول و علت آن را اینگونه اعلام کرد به عنوان مسئول جنگ در دوران دفاع مقدس، فکر می کنم به جامعه پزشکی خیلی مدیون هستیم.  

ظفرقندی خاطرنشان کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی عنوان می کرد در دوران دفاع مقدس، تنها بخشی که نگرانی و دغدغه نداشتیم، بخش پزشکی جنگ بود. در دوران همه گیری کرونا نیز، فداکاری جامعه پزشکی برای همه ملموس بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه