English

وزارت آموزش و پرورش:

سال جاری حدود ۳۶ هزار معلم جذب خواهیم کرد

معاون وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: در سال جاری در آموزگاری حدود ۲۰ هزار نفر و در دبیری حدود ۱۶ هزار نفرجذب خواهیم داشت. با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تراز نیروی انسانی مثبت است.

 سال جاری حدود 36 هزار معلم جذب خواهیم کرد
به گزارش خبرگزاری موج

، علی فرهادی با اشاره به ساختار این معاونت، اظهار کرد: چالش‌هایی در شهریورماه سال گذشته وجود داشت که اعتراضات به رتبه‌بندی، عدم‌پرداخت حق‌التدریس،  کمبود معلم و عدم‌اعلام نتایج  آزمون‌های استخدامی بود که

 با تلاش همکاران به تمامی این موارد رسیدگی ‌شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته در آزمون استخدامی از ۲۸ هزار نفر ۱۷۴۰۰ نفر قبول شدند، گفت : در سال جاری در آموزگاری حدود ۲۰ هزار و در دبیری حدود ۱۶ هزار نفر جذب خواهیم داشت. با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته  تراز نیروی انسانی مثبت است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش  باتاکید بر اینکه پرداخت‌های بیمه کاملا به روز است، خاطرنشان کرد: ابلاغ سند جامع نیروی انسانی، آیین‌نامه‌های برنامه هفتم، تثبیت ورودی و خروجی‌ها، استقرار نظام بودجه‌ریزی و تقویت نظام سلامت از اولویت‌های این معاونت‌ است.

فرهادی با اشاره به  توزیع رایگان شیر اظهار کرد: با برنامه‌ریزی که انجام شد در کل کشور قیمت دریافت شیر از کارخانجات یکسان بود و خوشبختانه هیچ فسادی در آن شکل نگرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه