English

معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ در پاسخ به خبرگزاری موج:

چرا برخورد با ارازل بازدارنده نیست؟+ فیلم

معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ گفت: انتظار ما این است که اشد مجازات برای این افراد به ویژه کسانی که سابقه دار هستند و آگاهانه این شرارت ها را مرتکب می شوند صورت گیرد تا از تکرار آن جلوگیری شود.

چرا برخورد با ارازل بازدارنده نیست؟+ فیلم

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج ، سرهنگ سعید راستی معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ  در حاشیه دستگیری اراذل و اوباشی که در محدوده میدان امام حسین و محله نظام آباد اقدام به قدرتنمایی و سلب آسایش مردم کرده بودند به خبرنگاران اظهار داشت: چند شب پیش دو گروه از اراذل و اوباش و سرکرده‌های آنان با استفاده از سلاح جنگی، قمه و چوب و چماق اقدام به برهم زدن نظم و امنیت محله نظام آباد و ایجاد درگیری و رعب و حشت کرده بودند که در همین راستا اقدامات ضربتی پلیس برای شناسایی و دستگیری این افراد در دستورکار ماموران قرار گرفت. 

وی با بیان اینکه در تحقیقات ماموران پلیس امنیت و اطلاعات تهران بزرگ مشخص شد که این افراد به به شهرستان‌های اطراف متواری شده‌اند، افزود: با اقدامات انجام شده، خیلی زود محل اختفای این افراد مورد شناسایی قرار گرفت و پس از هماهنگی با مقام فضایی چهار نفر از اعضای اصلی این دو گروه از اوباش طی چهار عملیات جداگانه و همزمان در نقاط مختلف دستگیر شدند.

سرهنگ راستی با بیان اینکه تحقیقات پلیسی برای دستگیری چهار متهم دیگر این پرونده همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد:‌ دو نفر از دستگیرشدگان دارای سابقه‌ و جزو اراذل و اوباش شناخته شده از سوی پلیس بودند. این افراد در حین دستگیری نیز سعی داشتند که با حمله به ماموران پلیس متواری شوند که با اقدام به موقع ماموران و آمادگی بالای آنان خلع سلاح و دستگیر شدند.

معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ از تشکیل پرونده برای این افراد خبر داد و تصریح کرد: پلیس اجازه قدرتنمایی و سلب آسایش مردم از سوی اراذل و اوباش را نخواهد داد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج ، بیان کرد: انتظار پلیس، رسانه ها و مردم این است که قوه قضائیه و پلیس دست در دست یکدیگر اشد مجازات را برابر قانون برای افرادی که مخل نظم هستند شرارت و جرائم خشن را مرتکب می شوند اعمال شود و برخورد ها انجام می شود.

سرهنگ راستی گفت: انتظار ما این است که اشد مجازات برای این افراد به ویژه کسانی که سابقه دار هستند و آگاهانه این شرارت ها را مرتکب می شوند صورت گیرد؛  قطعا اون مواردی که در حوزه کاری پلیس است انجام می شود.

معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ در ادامه عنوان کرد: پلیس گزارش ها را از مردم گرفته، پرونده کرده و دستور قضائی  برای دستگیری یک متهم یا مجرم خشن و خطرناک می گیرد، ساعت ها و روزها وقت میگذارد تا مجرم را شناسایی و دستگیر شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه