English

اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام غیرحضوری پذیرفته‌شدگان دکترای پیام نور

پذیرفته‌‌شدگان دوره دکترای تخصصی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ دانشگاه پیام‌نور تا ۸ شهریورماه فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام غیرحضوری خود اقدام کنند.

 اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام غیرحضوری پذیرفته‌شدگان دکترای پیام نور
به گزارش خبرگزاری موج

، پذیرفته‌‌شدگان دوره دکتری تخصصی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ دانشگاه پیام نور تا ۸ شهریورماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه گلستان به آدرس https://reg.pnu.ac.ir نسبت به ثبت‌نام غیرحضوری خود اقدام کنند.

پذیرفته‌شدگان پس از ورود به سایت در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می‌توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذرواژه (در صفحه اول سایت ذکر شده در زمان ثبت‌نام) وارد سامانه آموزشی گلستان شوند.

پذیرفته‌شدگان مدارک ذیل را به صورت الکترونیکی در فرمت jpg یا jpeg و با حجم حداکثر ۲۵۰ کیلوبایت تهیه کنند:

ارائه تصویر صفحه اول و توضیحات شناسنامه، تصویر کارت ملی پشت و رو، عکس با زمینه روشن، مدرک مشخص کننده نظام وظیفه (ویژه آقایان)، تصویر مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد، گواهی از مراجع ذی‌ربط مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه، موافقت رسمی مبنی بر بلامانع بودن تحصیل در دوره حضوری دکتری برای کارکنان سازمان های دولتی و عمومی.

دانشجویان پس از ثبت‌نام غیرحضوری و بارگذاری مدارک از ۱۸ تا ۲۸ شهریور به مرکز محل پذیرش مراجعه کنند.

هر نوع تحصیل همزمان با مقطع دکترا، اعم از مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا ممنوع است. انتخاب واحد دانشجویان از۳  لغایت ۱۳ شهریورماه ۱۴۰۳ است.

تمام دانشجویان قبل از انجام انتخاب واحد، موظف به پرداخت شهریه ثابت هستند. پس از پرداخت شهریه نسبت به انجام مرحله انتخاب واحد اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه