English

فرمانده مرزبانی فراجا:

مشکلی در تردد و امنیت زائران اربعین در گذرگاه‌های مرزی وجود نداشت

سردار گودرزی، فرمانده مرزبانی فراجا تصریح کرد: تسهیل‌گری در مرزها به صورت کامل برای زائران ایجاد شده و بحمدالله هیچ‌گونه مشکلی در تردد و امنیت زائران در گذرگاه‌های مرزی وجود نداشت.

مشکلی در تردد و امنیت زائران اربعین در گذرگاه‌های مرزی وجود نداشت
به گزارش خبرگزاری موج

​، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا با اشاره به مأموریت گسترده مرزبانی فراجا در کنگره عظیم اربعین در پایانه‌های مرزی استان‌های خوزستان، ایلام، کرمانشاه، کردستان و آذربایجان غربی، گفت: نیروهای مرزبانی به‌عنوان چشمان بینای نظام در نقطه صفر زوار را بدرقه کردند و اولین کسانی بودند که بعد از سفر معنوی از آن‌ها استقبال کردند.

وی با اشاره به اینکه در گذرهای مرزی بیش از ۶ هزار نیروی مرزبانی مستقر بودند، افزود: با هماهنگی مجموعه فراجا و کارکنان دولت تسهیل‌گری در مرزها به صورت کامل برای زائران ایجاد شده و بحمدالله هیچ‌گونه مشکلی در تردد و امنیت زائران در گذرگاه‌های مرزی وجود نداشت.

فرمانده مرزبانی فراجا در ادامه از همکاری مطلوب مرزبانی کشور عراق تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: به جهت ارتقا ضریب امنیتی در مرزهای مشترک با کشور عراق، گشت‌های همزمان میان مرزبانان دو کشور افزایش یافت و به لطف خداوند متعال مورد ضد امنیتی در مرزها مشاهده نشد که این نشان از اشراف اطلاعاتی و عزم مرزبانان در ارتقا امنیت پایدار در مناطق مرزی دو کشور بود.

سردار گودرزی با تأکید بر اینکه با تلاش مرزبانان، مرزبانی فراجا در مأموریت اربعین خوش درخشیدند، عنوان کرد: خادمی مرزبانان برای زوار امام حسین (ع)، مأموریتی متفاوت و توشه‌ای برای آخرت آنان است که جای دارد از تلاش همه هم رزمان که در کنگره عظیم اربعین در استان‌ها و گذرگاه‌های مرزی تلاش کردند تقدیر و تشکر کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه