English

جمعیت هلال احمر:

۶ کشته و ۳۰ مصدوم بر اثر برخورد دو اتوبوس و دو دستگاه خودرو در ایلام

محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور جزییات حادثه برخورد دو اتوبوس و دو دستگاه خودرو در جاده ایلام به کرمانشاه را تشریح کرد.

 ۶ کشته و ۳۰ مصدوم بر اثر برخورد دو اتوبوس و دو دستگاه خودرو در ایلام
به گزارش خبرگزاری موج

​، بابک محمودی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از برجای ماندن ۳۰ مصدوم و ۶ جان‌باخته بر اثر برخورد دو اتوبوس و دو دستگاه خودرو سواری رانا و دوو سیلو در جاده ایلام به کرمانشاه بخش حمیل خبر داد.

محمودی با اعلام این خبر گفت: ساعت ۱۱:۰۰ امروز سه شنبه ۶ شهریور ماه ۱۴۰۳، در جاده جاده اسلام به کرمانشاه بخش حمیل دو اتوبوس و دو دستگاه خودرو سواری رانا و دوو سیلو حامل زائران اربعین حسینی تصادف کردند که در این پی ۳۰ نفر مصدوم شدند و متأسفانه ۶ نفر جان باختند که بلافاصله تیم‌های عملیاتی امداد و نجات هلال احمر از استان کرمانشاه با پشتیبانی تیم عملیاتی استان ایلام بلافاصله با تجهیزات تخصصی نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: نیروهای عملیاتی این جمعیت پس از رسیدن به محل حادثه و رها سازی افراد مصدوم و جان‌باخته و همچنین انجام اقدامات پیش بیمارستانی با همکاری عوامل اورژانس ۱۱۵ مصدومین را به مراکز درمانی منتقل کردند و افراد جان‌باخته نیز به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه