English

صندوق بازنشستگی کشوری؛

تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان پرداخت شد

امیرآبادی زاده، معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرد: تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان وام اولی و وام ۳۵ میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری پرداخت شد.

تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان پرداخت شد
به گزارش خبرگزاری موج

، جعفر امیرآبادی زاده افزود: با همکاری بانک صادرات، تسهیلات ضروری ۳۰میلیون تومانی برای ۴۷ هزار و ۶۸۵ نفر از بازنشستگان کشوری واجد شرایط دریافت این تسهیلات که سال گذشته ثبت نام کردند و هیچگونه تسهیلاتی دریافت نکرده بودند (وام اولی‌ها)، روز سه شنبه ششم شهریور ۱۴۰۳ به حساب این عزیزان واریز شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری ادامه:داد همچنین امروز(سه شنبه) و ساعتی پیش، وام ۳۵ میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری برای ۴۲۶۲ نفر از عزیزانی که تا بهمن ماه سال گذشته ثبت نام کرده بودند و مدارک مربوطه را بارگذاری و توسط مدیریتهای استانی تایید شده بودند و واجد دریافت این تسهیلات شده بودند هم زمان با تسهیلات وام ضروری( وام اولی ها ) پرداخت شد.

به گفته امیرآبادی زاده، ارائه تسهیلات مالی از جمله سیاست‌های رفاهی و خدماتی صندوق بازنشستگی کشوری است که برای کمک به بهبود معیشت و رفع نیازهای عزیزان بازنشسته و خانواده محترمشان به صورت مستمر انجام می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه