English

وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرگزاری موج:

اولویت اصلی ما در آموزش و پرورش «تربیت» است+ فیلم

وزیر آموزش و پرورش گفت: اولویت اصلی ما در آموزش و پرورش پرداختن به موضوعات تربیتی است.

اولویت اصلی ما در آموزش و پرورش «تربیت» است+ فیلم
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج

، علیرضا کاظمی وزیر آموزش و پرورش در خصوص اولویت کاری خود در وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تقارن آغاز پذیرش این سمت با بازگشایی مدارس ، اظهار داشت: درحال حاضر مهمترین اولویت های ما در آموزش و پرورش  بحث بازگشایی مدارس است چرا که این رویداد نه تنها در آموزش و پرورش بلکه در کشور حائز اهمیت است.

وی در خصوص برنامه های این وزارتخانه برای آغاز سال تحصیلی، عنوان کرد: در ویژه برنامه مهر، ۱۴ پروژه وجود دارد که تحقق آن می‌تواند یک بازگشایی خوب و آرامی را در پی داشته باشد.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: مهمترین موضوعات در بحث بازگشایی مدارس موضوع تامین نیروی انسانی، فضاهای آموزشی، زیبا سازی آن و همینطور نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری که در  فضای مدارس وجود دارد، است.

کاظمی با اشاره به اینکه همگان باید دست در دست یکدیگر سبب یک جوی روانی آرام در بازگشایی مدارس شوند، گفت: به هر حال ایجاد یک جو روانی خوب بین معلمان، دانش آموزان ، برطرف کردن نیازمندی های معلمین در حوزه های علمی و تربیتی و البته کاهش  دغدغه های معلمان نیز از مهمترین اهداف ما است.

وی در خصوص اولویت های کاری خود خارج از موضوع بازگشایی مدارس، عنوان کرد: مهمترین دغدغه و ماموریت ما تربیت است و به چیزی جز این موضوع فکر نمی‌کنیم.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: خود را متعهد می‌دانیم که تمام الزامات این کار را هم فراهم کنیم چه الزاماتی که مرتبط با سخت افزار بوده  و چه الزاماتی که مرتبط با منابع انسانی اعم از کمی و کیفی است.

کاظمی بر این اعتقاد است که اگر در حال حاضر با آسیب‌ها و مشکلات مختلفی در کشور روبرو هستیم به دلیل عدم توجه درست به موضوع آموزش و پرورش بوده است.

وزیر جدید آموزش و پرورش لازمه بهبود این وضعیت را توجه همگان در دستگاه‌ها و وزارتخانه های مختلف به آموزش و پرورش است.

با توجه به اینکه آموزش و پرورش حجم عظیمی از مردم جامعه مستقیم و غیر مستقیم با آموزش و پرورش در ارتباط هستند توجه به این وزارتخانه می‌تواند رضایت بخشی را در بسیاری از بخش های جامعه و طیف آماری بالایی را در پی داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه