English

توضیحات پلیس در خصوص دستگیری سارقین استاد معین؛

سارقین آرسن لوپن نبودند/ چهار دفعه مخفیگاه خود را تغییر دادند+ فیلم

رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: آنگونه که رسانه ها به آن پرداختند سارقین آرسن لوپن نبودند، پخش فیلم سرقت آنها سبب شد چهار دفعه مخفیگاه خود را تغییر دهند.

سارقین آرسن لوپن نبودند/ چهار دفعه مخفیگاه خود را تغییر دادند+  فیلم

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج ، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی تهران بزرگ، در خصوص بازداشت موبایل‌قاپ‌های معروف تهرانی اظهار داشت: "مردم تهران شایسته بهترین امنیت هستند، و همانطور که قول داده بودیم، با استفاده از تجهیزات مدرن و رصد دقیق گروه‌های مجرم، موفق شدیم این دو نفر موبایل‌قاپ را شناسایی و دستگیر کنیم. برخلاف برخی شایعات، این سارقین هیچ ارتباطی با برنامه‌های تلویزیونی نداشتند، زیرا این موضوع کار ما را سخت‌تر کرد."

وی افزود: "این سارقین به‌طور مکرر مخفیگاه خود را تغییر می‌دادند و طی چهار بار جابه‌جایی، زمان دستگیری آن‌ها به تأخیر افتاد. شب گذشته، دادستان نیز در این خصوص اطلاع‌رسانی کرده و تأکید داشت که با همکاری دستگاه قضایی، این افراد به اشد مجازات محکوم خواهند شد."

 

بیشتر بخوانید:

دستگیری سارقان معروف استاد معین

قوه قضائیه با سارقان موبایل‌قاپ تهران برخورد قاطع کند

پلیس تهران «آرسن لوپن» را دستگیر کرد

 

فرمانده انتظامی تهران بزرگ همچنین توضیح داد: "این باند چهار نفره شامل دو نفر اصلی که اقدام به سرقت می‌کردند و دو نفر دیگر که فروشنده اموال مسروقه بودند، می‌شود. موتورسیکلت آن‌ها نیز توقیف شده است. نکته قابل توجه این است که تمامی این سارقین زیر ۲۲ سال سن دارند. آن‌ها به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرده‌اند و همکاران ما با تلاش فراوان و علی‌رغم سابقه‌دار بودن و تغییرات مکرر مخفیگاهشان، موفق به بازداشت آن‌ها شدند تا مردم تهران بتوانند با آرامش و امنیت زندگی کنند."

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه