English

وزیر بهداشت:

حدود ۱۰ هزار دانشجوی خارجی در دانشگاه‌های کشور در حال تحصیل هستند

ظفرقندی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: امروز حدود ۱۰ هزار دانشجوی خارجی در دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی ما در سراسر کشور در حال تحصیل هستند و این به معنای بارز و برجسته بودن آموزش پزشکی ایران در منطقه است.

حدود ۱۰ هزار دانشجوی خارجی در دانشگاه‌های کشور در حال تحصیل هستند
به گزارش خبرگزاری موج

، محمدرضا ظفرقندی  در حاشیه بازدید از روند برگزاری آزمون دانشنامه بورد تخصصی و فوق تخصصی در دانشگاه علوم پزشکی ایران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این آزمون‌ها نشانگر کیفیت کار پزشکی در کشور بوده و تاکید داریم که ارائه خدمات پزشکی باید طبق استانداردها و با کیفیت بالا باشد.

وی افزود: هدف اساتیدی که سوالات آزمون های بورد تخصصی و فوق تخصصی را طراحی می‌کنند، معرفی فارغ التحصیلان با کیفیت و زبده جامعه پزشکی کشور برای ارائه خدمات به به مردم شریف کشورمان است.

ظفرقندی گفت: حدود ۵ هزار نفر در سراسر کشور در آزمون دانشنامه بورد تخصصی و فوق تخصصی شرکت کردند و انشالله پذیرفته شدگان از اول مهرماه مشغول به کار خواهند شد.

وی درباره سیاست‌ها و برنامه‌های آموزشی وزارت بهداشت در دوره جدید گفت: در حوزه آموزش تابع مقررات وضع و ابلاغ شده از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجلس شورای اسلامی هستیم و تاکید داریم که کیفیت آموزش پزشکی نباید کاهش یابد.

ظفرقندی ادامه داد: وقتی بحث افزایش ظرفیت مطرح می‌شود، باید در کنار آن، بودجه‌ها و امکانات لازم نیز تامین شود.

وزیر بهداشت با بیان اینکه هدف ما این است که موقعیت نخست خود را در منطقه در حوزه آموزش پزشکی حفظ کنیم و در سطح بین الملل این موقعیت را ارتقا دهیم، گفت: امروز حدود ۱۰ هزار دانشجوی خارجی در دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی ما در سراسر کشور در حال تحصیل هستند و این به معنای بارز و برجسته بودن آموزش پزشکی ایران در منطقه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه