English

رئیس سازمان محیط زیست:

با مشکلات و موضوعات جدی در حوزه محیط زیست روبه رو هستیم

انصاری، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست تصریح کرد:ما با مشکلات و موضوعات جدی در حوزه محیط زیست روبه رو هستیم از آلودگی‌ها در حوزه آب و خاک و هوا تا تغییرات اقلیمی و مشکلات حوزه تنوع زیستی و باید قدری در این خصوص واقع بین باشیم زیرا برای حل این مسائل نمی‌توانیم انتظار معجزه داشته باشیم.

با مشکلات و موضوعات جدی در حوزه محیط زیست روبه رو هستیم
به گزارش خبرگزاری موج

، شینا انصاری در جلسه هم اندیشی با تشکل‌های مردم نهاد محیط‌زیست و منابع‌طبیعی سراسر کشور، نمایندگان شبکه‌های استانی و فعالان محیط‌زیستی کشور بیان داشت: امیدوارم در این فرصت کوتاهی که برای خدمت به محیط زیست کشور پیش آمده است بتوانیم همگی باهم بخش بزرگی از مسایل و مشکلات حوزه محیط زیست را حل کنیم و این جز با مشارکت شما فعالان و تشکل های محیط زیستی و سایر دغدغه‌مندان این حوزه امکان پذیر نخواهد بود.

وی افزود: من اعتقاد ویژه‌ای به مشارکت دارم و خودم را متعهد می‌دانم که برای حفاظت از محیط زیست ایران باید رویکرد جدی جهت توافق‌سازی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: ما در ابتدا باید بتوانیم در سطح حاکمیت توافق‌سازی و اجماع برای حفاظت از محیط زیست داشته باشیم و بعد بتوانیم در این مساله را در سطح مردم عملی کنیم.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه همگی باید به اصل ۵۰ قانون اساسی اعتقاد داشته باشیم و به آن عمل کنیم، تاکید کرد: ما با مشکلات و موضوعات جدی در حوزه محیط زیست روبه رو هستیم از آلودگی‌ها در حوزه آب و خاک و هوا تا تغییرات اقلیمی و مشکلات حوزه تنوع زیستی و باید قدری در این خصوص واقع بین باشیم زیرا برای حل این مسائل نمی‌توانیم انتظار معجزه داشته باشیم.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: نیازمند همکاری و مشارکت جدی فعالان و تشکل‌ها هستیم و باید یکپارچگی و انسجامی برای حل مشکلات وجود داشته باشد زیرا یکپارچگی می‌تواند به حل سریع مشکلات کمک کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه