English

رئیس سازمان میوه و تره بار شهرداری تهران:

مشکلات خرید آنلاین از نرم افزار شهرزاد شهرداری مرتفع می شود

رئیس سازمان میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: اکنون روند استفاده مردم برای خرید آنلاین از میادین میوه تره بار و محصولات پروتئینی رو به افزایش است، مشکلات موجود نرم افزار مرتفع می شود.

مشکلات خرید آنلاین  از نرم افزار شهرزاد شهرداری مرتفع می شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج

، مهدی بختیاری زاده رئیس سازمان میوه و تره بار شهرداری تهران در حاشیه  بهره برداری از شش بازار میوه تره بار در شهر تهران در صدو چهلمین پویش امید و افتخار، اظهار داشت:  از تعداد بازارهایی که امروز به بهره برداری می رسند، دو مورد آن در محلات فاقد میادین میوه و تره بار ساخته و در چهار محله دیگر این بازارها بهسازی شده اند.

وی با بیان اینکه دو محله گراوندی در منطقه 2 و تقی آباد در منطقه 20 امروز دارای بازارهای میوه و تره بار شدند، افزود: افتتاح این دو پروژه سبب گردید که سقف خدمات  این سازمان در شهر تهران گسترش پیدا کند، همچنین در پروژه های بهسازی شده زمینه ای فراهم گردید که خدمات مطلوبتر و کاربری بیشتری فراهم شود.

رئیس سازمان میوه و تره بار شهرداری تهران بیان کرد: در چهار پروژه توسعه و بهسازی شده، برخی از بازارها مانند بنفشه و  کیانشهر سبب گردید کاربری بیشتری داشته باشیم و در میدان های  تهرانسر و پیروزی با توجه به اینکه سن بناها خیلی از ساخت آن میگذشت و فرسوده شده بودند با بهسازی  شرایط خدمت گذاری مطلوبتر شده است.

بختیازی زاده گفت: بازار گراوندی بیش از 600 متر است و میوه، سبزیجات و اقلام مورد نیاز  را ارائه می کند، بازار شهدای تقی آباد نیز 250 متر است.

وی با عنوان اینکه پروژه های متعددی در محلات مختلف تهران در حال حاضر برنامه ریزی شده است، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تا کنون 8 پروژه میوه و تره بار راه اندازی شده است که این تعداد در صورت تخصیص زمین به 40 مورد خواهد رسید.

رئیس سازمان میوه و تره بار شهرداری تهران در خصوص جنس سازه های این میادین میوه و تره بار، تصریح کرد: در برخی مواقع امکان ساخت بنا های سنگین وجود دارد، اما در برخی دیگر این امکان وجود نداشته و از سازه های سبک استفاده می گردد.

بختیاری زاده  با عنوان اینکه در حال حاضر بیش از 320 بازار میوه و تره بار در سطح شهر تهران وجود دارد و خدمات ارائه می کنند، گفت: روزانه 3 هزار تن میوه و سبزیجات به این بازار ها تزریق می شود؛ اکنون بیش از 50 درصد این بازارها در مناطق جنوبی شهر تهران قرار دارند که امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته این تراز بالا و راه اندازی میادین در محلات جنوبی تداوم داشته باشد.

وی در خصوص مشکلات خرید آنلاین محصولات تره بار و پروتئینی از مراکز شهرداری ، اظهار کرد: فروش آنلاین میوه، سبزیجات و محصولات پروتئینی توسط شهرداری کار جدید است که در این دوره آغاز شده و روزانه روند استفاده مردم از آن صعودی است.

رئیس سازمان میوه و تره بار شهرداری تهران عنوان کرد: مشکلاتی وجود دارد که در حال رفع آن هستیم، در صورت عدم امکان سفارش افراد می توانند نرم افزار شهرزاد خود را بروز و یا حذف و مجدد نصف کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه