English

قوه قضائیه:

متهم «معصومه هویزات» در سلامت کامل است

قوه قضائیه اعلام کرد که براساس پیگیری‌ها خبرهای منتشر شده درباره فردی به هویت معصومه هویزات که چندی پیش به اتهام سرقت مسلحانه دستگیر شده بود، صحت ندارد و این فرد در سلامت کامل است.

متهم «معصومه هویزات» در سلامت کامل است
به گزارش خبرگزاری موج

​، قوه قضائیه اعلام کرد: در پی حادثه فوت یک متهم به‌نام محمد میرموسوی در فوت متهمی در تحت نظرگاه فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان لاهیجان، خبرهایی با موضوع مشابه در برخی از رسانه‌های ضدانقلاب در حال انتشار است.

در یکی از خبرهای مورد اشاره، ادعاشده زنی ۲۴ ساله به‌نام معصومه هویزات که در زندان سپیدار استان خوزستان بازداشت بوده، بعد از انتقال به پلیس آگاهی به‌دلیل ضرب و شتم در بازداشتگاه جان باخته است.

پیگیری‌های نشان می‌دهد فردی به هویت معصومه هویزات، چندی پیش به اتهام سرقت مسلحانه دستگیر شده و به مدت یک هفته در زندان سپیدار حضور داشته است.

این متهم در حال حاضر برای انجام تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار دارد و در سلامت کامل به‌سر می‌برد و ادعای فوت وی کذب و بی‌اساس است.

همان‌طور که در گذشته و به‌ویژه در اغتشاشات سال ۱۴۰۱ شاهد بودیم، انتشار اخبار کذب و جعلی درباره مرگ افراد مختلف در پی وقوع حوادث این‌چنینی از ترفندهای گروهک‌های ضدانقلاب است.

پس از حادثه پیش‌آمده برای مرحوم میرموسوی در لاهیجان نیز خبرهای ساختگی مرگ افراد مختلف با موضوع مشابه در دستور کار رسانه‌های ضدانقلاب قرار گرفته و خبر دروغ مرگ معصومه هویزات، یکی از این نمونه‌هاست.

انتشار این اخبار جعلی در روزهای آتی با شدت بیشتری ادامه خواهد داشت و از مخاطبان محترم انتظار می‌رود اخبار را از منابع معتبر دنبال کنند.

گفتنی است، پرونده فوت محمد میرموسوی از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط به‌ویژه دستگاه قضائی به صورت جدی در حال پیگیری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه