English

رئیس شورای شهر تهران:

راهکارهای برون رفت از مشکلات شهر تهران عملی است

رئیس شورای شهر تهران گفت: راه‌های برون رفت از مشکلات شهر تهران کاملا شدنی است.

راهکارهای برون رفت از مشکلات شهر تهران عملی است
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج

، مهدی چمران در حاشیه دویست و پنجاه و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران که امروز برگزار شد، ، اظهار کرد: سالانه یکی از کشورهای عضو ریاست مجمع بریکس را بر عهده می‌گیرد که امسال روسیه این مسئولیت را برعهده داشت.

وی با بیان اینکه در این مجمع، جلسات متعددی توسط گروه‌های مختلف برگزار شد، افزود: یکی از آن مربوط به پارلمان‌های مدیریت شهری بود که چند کشور نیز به عنوان مهمان دعوت شدند.

رئیس شورای شهر با عنوان اینکه رییس شورای اسلامی شهر تهران، شهر در تهران، استاندار اصفهان و یکی از شهرهای شمالی کشور حضور از ایران در این جلسات حضور داشتند، خاطرنشان کرد: در این راستا ۴ سخنرانی در ارتباط با موضوعات مختلف من جمله فلسفه پارلمان شهری، آلودگی هوا محیط زیست و راه‌های برون رفت از مشکلات شعری برای بنده پیش بینی شده بود.

وی با بیان اینکه راه‌های برون رفت از مشکلات شهر تهران کاملا شدنی است، خاطرنشان کرد: در این مجمع بحث حمل و نقل، افزایش فضای سبز شهر تهران نیز به صورت مستدل مطرح شد.

چمران با توجه به تمهیدات برنامه ریزی شده برای آغاز مدارس خاطرنشان کرد: اوضاع شهر به شکلی است که چه مهرماه و چه شهریورماه باید از اتوبوس های جدید استفاده کنیم و این موضوع منحصر به شروع فصل مدارس نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه