English

در صحن علنی شورای شهر مطرح شد:

هزینه اعزام ورزشکاران به کربلا را چه ارگانی پرداخت کرد؟

رئیس کمیته حقوقی شورای شهر تهران گفت: باید عنوان شود هزینه دلاری که برای اعزام ورزشکاران به کربلا صورت گرفته است از چه منابعی بوده است.

هزینه اعزام ورزشکاران به کربلا را چه ارگانی پرداخت کرد؟
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج

، مهدی اقراریان در صحن علنی شورای شهر در سوالی از رئیس سازمان ورزشی شهرداری تهران، اظهار داشت: هیئت مفصلی از ورزشکارانی که در اربعین  به کربلای معلی به میزبانی شهرداری تهران اعزام شده و هزینه های دلاری صورت گرفته از چه بخشی بوده است؟

وی افزود: این هزینه ها بر مبنای ارز دولتی و یا آزاد بوده است؟ این اتفاق آیا با هماهنگی سازمان ورزش صورت گرفته و یا نه بدون هماهنگی بوده و از بودجه های دیگری که بر عهده آقای زاکانی بوده هزینه شده است؟

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در این خصوص بیان کرد: اعزام این ورزشکاران کار فرهنگی خوبی بوده که رقم خورده است که سبب جذب این ورزشکاران می شود؛ باید تلاش شود که این کارهای فرهنگی افزایش پیدا کند.

  علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران نیز در این خصوص ضمن تشکر از عملکرد سازمان ورزش در تقدیر و تجلیل از ورزشکاران و نخبگان ورزشی، اظهار داشت: در صحبت با برخی از ورزشکاران به خوبی اذعان می کنند که پس از کسب مدال های رنگارنگ تنها نهادی که ما را به خوبی حمایت و تجلیل کرد شهردار تهران بود.

 

بیشتر بخوانید:

شهردار تهران ملزم به پاسخگویی به شورای شهر شد

 

وی با بیان اینکه همین موضوعی که در ذهن آنها نقش می بندد که فراموش نشدند بسیار خوب است، عنوان کرد: امیدواریم بخش های دیگر نیز  از جمله گروه هنرمندان  این برنامه را سرلوحه کار خود قرار دهند.

حسین اوجاقی رئیس سازمان ورزشی شهرداری تهران نیز در این راستا اظهار داشت: اعزام ورزشکاران و نخبگان ورزشی به پیاده روی اربعین در کشور عراق با تعامل با وزارت ورزش صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در المپیک اروپا شاهد آن بودیم که ورزشکاران ما مدال آفرین بودند، عنوان کرد: در کنار دال آفرینی نیز صحنه های زیبایی را از  دین، انقلاب و مسائل ملی به نمایش گذاشتند که هزینه های انجام شده پاسخ کوچکی به تلاش های آنها بود.

اوجاقی با اشاره به اینکه برخی خود پیش از عزیمت به المپیک نذر کرده بودند که پس از پیروزی به زیارت سیدالشهدا (ع) بروند، افزود: نباید ورزشکارانمان را رها کنیم چرا که بازخورد منفی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه