English

رئیس کمیته حقوقی شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری موج:

حامیان عضو شورای شهر زاکانی مانع برکناری ایشان هستند/ تیم شهردار آماده انتخابات ۱۴۰۴ می شوند

رئیس کمیته حقوقی شورای شهر تهران در خصوص برکناری زاکانی از سمت شهرداری تهران، گفت: اینکار نیاز به ۱۴ رای دارد اما برخی از اعضای شورا حامیان وی هستند.

حامیان عضو شورای شهر زاکانی مانع برکناری ایشان هستند/ تیم شهردار آماده انتخابات ۱۴۰۴ می شوند

مهدی اقراریان رئیس کمیته حقوقی شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج ، درخصوص برکناری شهردار تهران اظهار داشت: زاکانی از ابتدای دوره منتقدینی داشته است  که این  افراد راهبردشان  تعامل با شهردار  بود، نکات و دغدغه های خود را  نسبت به عملکرد ایشان مطرح کردند،  بخشی از این منتقدین افرادی هستند که تجربه آنها در اداره شهر  به مراتب بیشتر از آقای زاکانی است، ایشان بیش از اینکه بعنوان شهردار تهران منصوب شوند تجربه اجرایی جدی در کارنامه وی دیده نمی شود و ایشان فردی بودند که تجربه اجرایی نداشتند.

وی با بیان اینکه ایشان بنا به دلایلی  در  سال ۱۴۰۰ آمدند و در یک فرآیندی شهردار تهران شدند وبخش های مختلفی از شورا تذکراتشان را به ایشان مطرح کردند، افزود: اما از ابتدا شاهد یک برخورد سخت در برخورد با انتقادات روبرو بودیم، این برخورد آقای زاکانی با منتقدانشان از ابتدای  دوره بوده و به هر میزان که جلو آمدیم شاهد بودیم که بجای پاسخگویی بر اساس وظایفشان پروژه ها و عملیات های رسانه ای برای تخریب منتقدین در فضای مجازی شکل می دهند.

رئیس کمیته حقوقی شورای شهر تهران بیان کرد: نمی خواهم انگشت اشاره به سمت  یک گروه خاص ببرم اما بهره حال  این عملیات های رسانه ای که کاملا  مشخص است پروژه های رسانه ای تخریب شکل میگیرد برای اینکه منتقدین مجبور به عقب نشینی کنند حرف هایی مطرح می شود که آنها نشات گرفته از آن نگاهی است که آقای زاکانی به شورای شهر و نمایندگان مردم دارند.

اقراریان با عنوان اینکه ما برای جا به جایی آقای زاکانی همانگونه که پیش از این گفته شده است نیاز به ۱۴ رای داریم، عنوان کرد: بخشی از بدنه شورا به دلایلی که برای خود محترم است  حامیان سر سخت آقای زاکانی هستند، پیش بینی من این بوده که در انتخابات شوراهای ۱۴۰۴ ما شاهد شکل گیری لیستی تحت عنوان، لیست حامیان آقای زاکانی خواهیم بود که این لیست بخشی از مدیران فعلی ایشان و بخشی از اعضای شورای خواهند بود.

وی بیان کرد: اینکه مردم تهران آیا علاقه مند هستند رویکرد و رفتار آقای زاکانی در ۱۴۰۴  مجدد در شورای هفتم تکرار شود یا خیر این موضوعی است که به مردم برمی گردد و هر آنچه که مردم انتخاب کنند آن حتما به خیر و صلاح شهر است.

رئیس کمیته حقوقی شورای شهر تهران با عنوان اینکه منتقدین آقای زاکانی نیز در این صحنه حضور پر رنگ و جدی خواهند داشت، گفت: نقدهایی به ما وارد می شود که چرا سوال از آقای زاکانی را به رای نمی گذارید و این فضا مطرح می شود که شما رای بگذارید حتی اگر هفت نفر رای دهند، اما من فکر می کنم زمانی باید  رای گیری  انجام شود که نتیجه آن منجر به  جا به جایی شهردار تهران شود.

اقراریان تصریح کرد: این اتفاق تنها به تصمیم اعضای شورا برمی گردد و آنها هستند که باید درباره آن موضوع نظر دهند، بهرحال آقای زاکانی بعنوان فعال سیاسی در حال حاضر از تمامی ظرفیت های  خود برای ماندن در شهر تهران استفاده می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه