English

فرمانده مرزبانی:

امنیت مرزهای کشور در بهترین سطح ممکن قرار دارد

سردار گودرزی، فرمانده مرزبانی انتظامی تصریح کرد: امنیت مرزهای کشور در بهترین سطح ممکن قرار دارد و استان های مرزی کشور آماده سرمایه گذاری و رونق بخش اقتصادی هستند.

امنیت مرزهای کشور در بهترین سطح ممکن قرار دارد
به گزارش خبرگزاری موج

، سردار احمدعلی گودرزی در جمع کارکنان ستاد مرزبانی فراجا با تسلیت شهادت امام رضا (ع)، گفت: امام رضا (ع) عصاره ایمان و آمیزه ای از دانش و تقوا و بینش بودند و امید است تا همه مسلمانان جهان با تفکر و تعمق در سیره زندگانی حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، بتوانند در مسیر دینداری و علم و اندیشه گام برداشته و در زمره شیعیان و پیروان راستین ائمه معصومین (ع) قرار گیرند.

وی در ادامه با تبریک روز پزشک به کارکنان بهداری رزمی فرماندهی مرزبانی فراجا در ستاد و کلیه یگان‌های مرزی سراسر کشور، اظهار کرد: بی شک شما به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مصداق واقعی مجاهد فی سبیل الله هستید و این توصیفات برازنده شخصیت و وجود مبارکتان است.

فرمانده مرزبانی انتظامی در بخش دیگر سخنان خود از کلیه کارکنان صف و ستاد در تأمین نظم و امنیت اقصی نقاط مرزهای کشور تقدیر و تشکر کرد و اذعان داشت: امروز امنیت مرزهای کشور به لطف مجاهدت‌ها، ایثار و جانفشانی مرزبانان در بهترین سطح ممکن قرار دارد و استان‌های مرزی کشور با وجود امنیت پایدار در مرزهای خود، آماده سرمایه گذاری و رونق بخش اقتصادی هستند.

این مقام ارشد مرزبانی فراجا به مأموریت عظیم اربعین و موفقیت مرزبانی فراجا اشاره داشت و افزود: با دیپلماسی و ملاقات‌های مرزی گسترده در همه سطوح، موفقیت مأموریت اربعین با انجام تأمین امنیت مرزها و همچنین تسهیل گری تردد زائران در پایانه‌های مرزی دو کشور ایران و عراق، برگ زرینی دیگر بر افتخارات مرزبانی انتظامی کشور افزود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه