English

از محصولات نوشت افزار "دختر کاپشن صورتی" رونمایی شد

در این آیین نامه از محصولات نوشت افزار "دختر کاپشن صورتی" توسط پدر ریحانه سلطانی نژاد رونمایی شد.

 از محصولات نوشت افزار "دختر کاپشن صورتی"  رونمایی شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج

، محمد مهدی برادران معاون صنایع عمومی وزارت صمت در آیین افتتاح دهمین نمایشگاه «ایران نوشت» اظهار داشت: راه اندازی این نمایشگاه در راستای  حمایت از صنعت داخلی انجام شده است.

وی با بیان اینکه هزار واحد تولید، صنفی و ۱۸ هزار صنفی توزیعی در کشور وجود دارد، افزود: رهبر معظم انقلاب نیز خطاب به مسئولین در حمایت از تولید کنندگان نوشت افزار داخلی تاکید داشتند.

 برادران خاطرنشان کرد: با تلاش تولید کنندگان، پذیرفتن توزیع کنندگان و حمایت مردم شاهد جهشی در خصوص مصرف این لوازم تحریر بوده ایم.

معاون صنایع عمومی وزارت صمت تصریح کرد: امروز توزیع کالای قاچاق، بی کیفیت خارجی و تولیداتی که مربوط به فرهنگ غربی است جای خود را به تولید داخل اختصاص داده است.

وی در خصوص تمایل دانش آموزان به تولیدات داخلی گفت: در بین دانش آموزان متوسطه بیشترین رغبت به خرید نوشت افزار با تمثال شهید حاج قاسم سلیمانی  بوده است و در بین نونهالان  نیز با کارهای تبلیغی که صورت گرفت این تولیدات  مورد اقبال قرار گرفته است.

برادران تصریح کرد:  با تصمیمات صورت گرفته در شورای فرهنگ عمومی ۲۵ آبان را روز صنعت نوشت افزار نام گرفته و در تقویم رسمی کشور درج شد.

دهمین جشنواره و نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی

وی خاطرنشان کرد: برنامه راهبردی در برنامه هفتم توسعه  بروز رسانی شد که علاوه بر محصولاتی مانند مداد خودکار، پاکن و دفتر در سایر محصولاتی که عقب تر هستیم در این برنامه به خودکفایی کامل صنعت نوشت افزار خواهیم رسید.

معاون صنایع عمومی وزارت صمت گفت: محصولات دانش بنیان مانند خودکار های آنتی باکتریال و ملزومات کمک آموزشی نیز از کارهای خوبی صورت گرفته و عرضه شده در این نمایشگاه است.

 

بیشتر بخوانید:

دهمین نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی اسلامی

 

برادران خاطرنشان کرد: یکی از تاکیدات شهید رئیسی استفاده از کاغذ داخلی برای چاپ کتب درسی بود که سال گذشته انجام و امسال نیز تداوم پیدا کرد.

مهدی امیری  مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران نیز در این آئین اظهار داشت: شهرداری تهران  با درکنار قرار گرفتن  انجمن نوشت‌افزار خواستار جهش در این زمینه بوده، این نمایشگاه پایان کار نبوده بلکه نقطه آغازی است و باید کار تبلیغی مناسبی صورت گیرد.

امیری خاطرنشان کرد: امسال غرفه «نسیم مهربانی»  در این نمایشگاه ایجاد شده است  تا بتوانیم برای نیازمندان نیز لوازم‌التحریر تولید کنیم.

وی با بیان اینکه در تولید نوشت‌افزار مناسب برای افراد دارای معلولیت ضعیف هستیم، اظهار کرد باید به نیازمندی این گروه دقت کنیم تا ابزار مورد استفاده معلولین هم تولید و عرضه شود.

همچنین کیک و روبانِ افتتاحیه دهمین  توسط نوه شهید علیمحمدی  اولین شهید علم بریده شد.

این نمایشگاه از ۱۵ الی ۳۱ شهریور در محل مصلی امام خمینی(ره) از ساعت ۱۵ الی ۲۲ میزبان حضور مردم خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه