English

رئیس شورای شهر تهران:

مهدی چمران به صحبت‌های رئیس‌جمهور واکنش نشان داد/ تعطیلی برخی پروژه‌ها در مهر

رئیس شورای شهر تهران به صحبت‌های رئیس‌جمهور مبنی بر انتقال پایتخت واکنش نشان داد.

مهدی چمران به صحبت‌های رئیس‌جمهور واکنش نشان داد/ تعطیلی برخی پروژه‌ها در مهر
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج

، مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران در  دویست و شصتمین جلسه شورای شهر  تهران در واکنش به صحبت‌های روز گذشته رئیس‌جمهور درباره انتقال پایتخت و مشکلات بدون راه‌حل تهران، اظهار کرد: برخی از مشکلات تهران شاید به نظر برسد که قابل حل نیست مانند بحث جریان هوا و مسائلی که طبیعی بوده و با اقلیم تهران سر وکار دارد.

وی با بیان اینکه بحثی که رئیس‌جمهور مطرح کردند، بحث درستی بوده که بیانگر عدم‌تمرکز است، افزود: ضرورتی ندارد همه مسائل کشور در تهران متمرکز باشد، در حالی که به قول ایشان ما بنادر خیلی فعالی در جنوب، شمال یا هر جای دیگری می‌توانیم داشته باشیم که بخش عمده‌ای از اقتصاد و صنعت کشور را هدایت عملیاتی کنند.

رئیس شورای شهر تهران با عنوان اینکه این بحث به پایتخت بودن یا نبودن ربطی ندارد، خاطر نشان کرد: بر این موضوع باید کار شود و فکر شود، تاکنون چندین دفعه دولت‌های مختلف در این زمینه برنامه‌ریزی و فکر کردند، جلسه گذاشتن و مطالعه کردن اما به نتیجه مشخصی هم نرسیدند.

چمران تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید معاون اول در این زمینه مشاور گرفته بودند، مشاورین گزارش دادند گزارشات مختلفی را اصطلاح کردند، اما  به نتیجه نرسیدند.

وی خاطرنشان کرد: مهم این است که تمرکز  از بین برود و تقسیم مسائل کشور در همه استان‌ها و شهرها انجام شود، استان‌های کشور هم باید دارای اختیاراتی باشند، به نظر می‌آید این موضوع یک ضرورت است.

 رئیس شورای شهر با بیان اینکه مشکلات تهران، مشکلات بزرگی است، گفت: مسئله آبی که مطرح شد کاملا درست است، اما ما در  استان‌های دیگر  نیز کم آبی را شاهد هستیم.

چمران درباره برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای آغاز سال تحصیلی خاطرنشان کرد: به‌طور طبیعی برنامه‌ریزی برای کنترل ترافیک در تهران صورت می‌گیرد، اما با آغاز سال تحصیلی جدید این فعالیت‌ها تشدید می‌شود، در این ایام بخشی از پروژه‌های عمرانی نیز تعطیل خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه