English

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور:

چالوس و آزادراه تهران ـ شمال همچنان زیر بار ترافیک سنگین است

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از ترافیک سنگین در محور چالوس و آزادراه تهران ـ شمال خبر داد.

چالوس و آزادراه تهران ـ شمال همچنان زیر بار ترافیک سنگین است
به گزارش خبرگزاری موج

، سرهنگ احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور در پاسخ به رسانه‌ها از وجود ترافیک سنگین در محور چالوس در مسیر جنوب به شمال، حدفاصل پل‌زنگوله تا سیاه‌بیشه خبر داد و گفت: در آزادراه تهران شمال، ترافیک در محدوده‌های تونل ۱۸ و ابتدای تونل البرز نیز به‌شدت سنگین گزارش شده است.

وی افزود: در محور هراز، مسیر شمال به جنوب و در محدوده کلرد نیز ترافیک سنگینی مشاهده می‌شود. در این میان، تردد در محورهای فیروزکوه و آزادراه قزوین–رشت به‌صورت روان در حال انجام است.

سرهنگ شیرانی درباره ترافیک در سایر محورهای کشور گفت: ترافیک در آزادراه قزوین–کرج، محدوده کردان و حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک و کرج–قزوین، حدفاصل مهرشهر تا گلشهر سنگین است.

وی ادامه داد: از دیگر محورهایی که با ترافیک سنگین روبه‌رو هستند، می‌توان به محور شهریار–تهران در برخی مقاطع و همچنین آزادراه ساوه–تهران در محدوده دهشاد و حدفاصل بهمن‌آباد تا احمدآباد مستوفی اشاره کرد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: وضعیت جوی سایر محورها در حال حاضر مساعد است و رانندگان باید برای جلوگیری از ایجاد ترافیک بیشتر، از سرعت غیرمجاز و رفتارهای پرخطر خودداری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه