English

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران:

شش هزار نفر از پاکبانان تهران اتباع هستند

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: در حال حاضر از ۱۰ هزار نیروی پاکبان شهرداری تهران ۴ هزار نفر ایرانی و ۶ هزار نفر اتباع هستند.

شش هزار نفر از پاکبانان تهران اتباع هستند
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج

، رضا محمدی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، اظهار داشت: بالغ بر ۱۰ سال است که همیشه عمده پاکبانان شهر تهران اتباع بودند، اکنون با فشارهای صورت گرفته در حال بهبود این وضعیت هستیم.

 وی با بیان اینکه عمده اتباع پاکبان تهران مجاز هستند، افزود: اما هر شب با مشکل رد مرز پاکبانان در شهر تهران روبرو هستیم.

محمدی با بیان اینکه بدنبال بهبود وضعیت هستیم، گفت: در حال حاضر  از ده هزار پاکبان فعال در شهر تهران ۴ هزار نفر ایرانی و ۶ هزار نفر اتباع هستند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با عنوان اینکه با رد مرز این پاکبانان در مناطق مختلف با مشکلات زیادی روبرو می شویم، خاطرنشان کرد: اگر یک شب کار پاکسازی معابر انجام نشود شهر با مشکل و شهروندان گلایه مند می شوند، لذا مجبور به استفاده از نیروهای دیگر مناطق می شویم.

وی با بیان اینکه این موضوع  معضل جدی ما است، گفت: اکنون آمادگی جذب ۵ هزار نیروی ایرانی در سازمان با حقوق بیش از قانون وزارت کار( با حقوق بین ۱۲ و نیم الی ۱۵ میلیون) داریم اما کارگر وجود ندارد.

 محمدی با اشاره به اینکه از شورا خواهش شده که کمک خاص کنند و با وزارت کشور در این مورد مکاتباتی شود و بازه زمانی اعلام شود که ما بتوانیم افراد ایرانی جایگزین کنیم.

وی با بیان اینکه نظافت از نظر ما ده مولفه دارد، تصریح کرد: فعالیت های نظافت در شهر تهران در ۱۵ روز ابتدایی شهریور در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته از   رضایتمندی بیشتری برخوردار شده است.

محمدی با عنوان اینکه قراردادمان را با پیمانکار منطقه ۱۴ فسخ خواهیم کرد، بیان کرد: وضعیت این منطقه اسفناک است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه