English

حقوق شهریورماه بازنشستگان تامین اجتماعی تا یک مهرماه به طور کامل پرداخت خواهد شد

بنا بر اعلام سازمان تامین اجتماعی پرداخت حقوق و مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی در هفته آتی نیز ادامه خواهد داشت و بازنشستگان براساس حروف الفبا حقوق خود را دریافت می‌کنند و جای نگرانی برای این افراد وجود ندارد.

حقوق شهریورماه بازنشستگان تامین اجتماعی تا یک مهرماه به طور کامل پرداخت خواهد شد
به گزارش خبرگزاری موج

، حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از سوی سازمان تأمین اجتماعی در روزهای پایانی هر ماه انجام می‌شود و خبر مربوط به واریز حقوق بازنشستگان نیز در این تاریخ‌ها در پایگاه خبری این سازمان منتشر می‌شود؛ اما به نظر می‌رسد علیرغم انتشار خبر واریز حقوق شهریورماه بازنشتگان تأمین اجتماعی در تاریخ 20 شهریورماه (روز چهارشنبه) واریز حقوق این ماه با تغییر و همچنین تأخیر همراه بوده است.

بر اساس یک رویه کلی واریز حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی بر اساس حروف الفبا انجام شده و افراد بازنشسته‌ای که نام خانوادگی آنها با حرف الف شروع می‌شود، در روز نخست واریز، پیامک واریز حقوق را دریافت می‌کنند اما بر اساس اطلاعیه سازمان تأمین اجتماعی در شهریورماه، پرداخت مستمری بخش اول بازنشسته‌هایی که نام خانوادگی آنان با حرف "الف" شروع می‌شود؛ از بیستم شهریورماه آغاز شده است و مستمری بخش دوم بازنشستگان با حرف "الف" نیز روز 21 شهریورماه  واریز شده است و مستمری بخش سوم بازنشستگان نیز که با حرف "الف" همراه است، 24 شهریور پرداخت خواهد شد.

جدول واریز حقوق

پیگیری‌های خبرنگار خبرگزاری موج نشان می‌دهد که تغییراتی که در جهت « متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان » درحال انجام است، علت تغییر زمان حقوق بازنشستگان بوده است اما در این میان جای نگرانی وجود ندارد و نیازی به حضور بازنشستگان  در بانک‌ها نیست.

روند واریز حقوق این ماه که از بیستم آغاز شده، تا یک مهرماه برای تمامی بازنشستگان ادامه دارد و همچنین بازنشستگانی که نام خانوادگی آنها با حرف الف شروع می‌شود، نهایتاً تا پایان ساعت اداری روز شنبه24 شهریورماه حقوق خود را دریافت خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه