English

رئیس کمیسیون آموزش تحقیقات فناوری مجلس به وام میلیاردی عشقی واکنش نشان داد

رئیس کمیسیون آموزش تحقیقات فناوری مجلس گفت: مهمترین دروغ ها را مسئولین و دولت مردان می گویند، وام دو میلیاردی، ده ساله با سود 4 درصد، این چه کاری است؟

رئیس کمیسیون آموزش تحقیقات فناوری مجلس به وام میلیاردی عشقی واکنش نشان داد
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج

، علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس امروز در حاشیه افتتاح پروژه های عمرانی دانشگاه تهران، اظهار داشت: گام نخست حکمرانی خوب  شفافیت است، ما شاهد هستیم که مهمترین دروغ ها را مسئولین و دولت مردان می گویند امروز دیگر با گسترش رسانه ها دیگر نمی توانید این کار را ادامه دهید و مردم از حقیقت آگاه می شوند.

وی در واکنش به وام 2 میلیاردی با سود 4 درصد و بازپرداخت 10 ساله رئیس پیشین سازمان بورس، افزود: حرکت های این چنین و غیر شفاف چه کاری است؟

رئیس کمیسیون آموزش تحقیقات فناوری مجلس شورای اسلامی در خصوص جابه جایی ها در دانشگاه ها با توجه به تغییر دولت و روی کار آمدن وزیر جدید علوم، خاطر نشان کرد: سیاست رئیس جمهور این است که هر کسی کارنامه و عملکرد مدیریتی قابل قبولی داشته است تغییر نخواهد یافت همانگونه که شاهد این بودیم که هفت وزیر این دولت اصولگرا هستند اما خود آقای پزشکیان مشهور به اصلاح طلب است.

منادی سفیدان با عنوان اینکه این رئیس دانشگاه تهران در مدت سه ساله مدیریتی خود عملکرد خوبی را داشته است، خاطرنشان کرد: وقتی رئیس یک سیستم سه بار تغییر پیدا کند برابر با یک آتش سوزی در آن مجموعه است لذا باید از تغییرات غیر ضروری جلوگیری شود. 

وی با بیان اینکه امروز روز برداشت دانشگاه تهران بود، تصریح کرد: شاهد آن بودیم که امروز به فضاهای کاربردی دانشگاه تهران بودیم و دیدیم که از هیچی و  بیغوله ها برای کاربری های موثر استفاده شد. 

رئیس کمیسیون آموزش تحقیقات فناوری مجلس شورای اسلامی همچنین در جمع خبرنگاران در خصوص اعتراض داوطلبان کنکور اظهار داشت: تاثیر قطعی معدل دانش آموزان در کنکور چند سال پیش در شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح گردید، ما در مجلس مایل بودیم در مورد همه بخش‌های کنکور مانند قانون سهمیه‌ها هم شورای عالی انقلاب فرهنگی وارد شود اما آنها تنها تاثیر معدل بر نتایج کنکور را مصوب کرد و سهمیه را به مجلس شورای اسلامی واگذار کردند.

منادی سفیدان با عنوان اینکه امسال نیز یک نمره  میانگین معدل دانش‌آموزان  افزایش یافت، خاطرنشان کرد: اگرچه برخی از کارشناسان بر این اعتقاد هستند که  این امر نتیجه تاثیر قطعی معدل در کنکور بوده اما برخی دیگر آن را متاثر از قانون رتبه‌بندی معلمان می‌دانند که سبب ارتقاء کیفیت آموزش شده است.

وی با بیان اینکه  اعتراض‌ها نسبت به کنکور را در مجلس پیگیر هستیم، تصریح کرد: هم اکنون فرصت تغییر قانون تا زمان تصمیم‌گیری برای کنکور سال ۱۴۰۴ تا پیش از پایان شهریور ۱۴۰۳ وجود دارد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه