English

جانشین پلیس راهور از ترافیک سنگین در تمام محورهای مواصلاتی خبر داد

جانشین پلیس راهور فراجا گفت: با توجه به بازگشت مسافرین امروز در اکثر محورها مواصلاتی سراسر کشور درخراسان رضوی ،اصفهان، فارس، قم ،استانهای شمالی و به طور کلی محورهای منتهی به تهران و سایر کلان شهرها ترافیک پرحجمی را شاهد هستیم.

جانشین پلیس راهور از ترافیک سنگین در تمام محورهای مواصلاتی خبر داد
به گزارش خبرگزاری موج

، سرهنگ سیاوش محبی عصر جمعه در گفتگویی ابراز داشت: جهت تسهیل در تردد وسایل نقلیه در محورهای پر تردد شمالی کشور محدودیت هایی پیش بینی شده است .

جانشین پلیس راهور فراجا: تمامی محورهای مواصلاتی ترافیک سنگین و پر حجم دارند

وی توضیح داد: درمحور هراز از محدوده پلور تا پاسگاه پلیس لاریجان به طور رفت و برگشت و بالعکس بصورت مقطعی محدودیت ترافیکی اجرا خواهد شد ودر محور چالوس و آزاد راه تهران - شمال از ساعت ۱۳ از محدوده پل زنگوله به سمت تهران مسیر یکطرفه شده است.

جانشین پلیس راهور فراجا افزود: دراستان گیلان با توجه به اینکه شهر رودبار گنجایش ترافیک سنگین بار ترافیکی را ندارد از ساعت ۹صبح آزاد راه منجیل - رودبار مسیریکطرفه شده و این محدودیت ها تا تخلیه کامل بار ترافیکی ادامه خواهد داشت.

محبی گفت: توصیه می کنیم به مسافرین که برای بازگشت عجله و شتاب نداشته باشند و دو تا سه برابر زمان عادی برای بازگشت وقت در نظر بگیرند و برنامه ریزی مناسبی را برای بازگشت از سفر، محل های توقف و زمان رسیدن به مقصد داشته باشند و طول سفر را جزء سفر بدانند.

وی افزود:کسانی که تا این لحظه بازگشت سفر خود را آغاز نکردند سفر خود را به تعویق بیندازند و سفر خود را به فردا صبح که درجاده ها ترافیک کمتری هست موکول کنند.

جانشین پلیس راهور فراجا توضیح داد: رانندگانی که مسیرهای طولانی را طی می کنند ، استراحت های به موقع را حتما مدنظر قرار بدهند و سعی کنند شب را برای استراحت انتخاب کنند روز به مسیر ادامه بدهند تا صحیح و سالم به مقصد برسند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه