English

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راه فراجا:

تخلیه بار ترافیکی جاده هراز تا ساعات پایانی امشب ادامه خواهد داشت + فیلم

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راه فراجا گفت: با توجه به حجم خودروها برای بازگشت از سفر پیش بینی می‌شود تخلیه بار ترافیکی جاده هراز تا ساعات پایانی امشب ادامه خواهد داشت.

تخلیه بار ترافیکی جاده هراز تا ساعات پایانی امشب ادامه خواهد داشت + فیلم
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج

، رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راه فراجا با اشاره به موج بازگشت مسافران، اظهار داشت: از ساعت ۱۰ و ۳۰صبح امروز موج بازگشت‌ها آغاز شده، به دلیل افزایش حجم تردد در محور هراز، محدودیت‌های ترافیکی موقتی در این مسیر اعمال شده است.

وی افزود: بر اساس آخرین گزارش‌ها تا ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه بعدازظهر همچنان بار ترافیکی سنگینی در بخش‌هایی از این محور به ویژه در حوالی محل "گزنگ" مشاهده می‌شود، به همین دلیل از تمامی رانندگان و مسافران درخواست می‌شود که به توصیه‌های پلیس توجه کامل داشته باشند.

رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راه فراجا با عنوان اینکه از جمله توصیه‌های پلیس راه می‌توان به  عدم سرعت و سبقت‌های غیر مجاز و سبقت از شانه خاکی راه اشاره کرد، گفت:  با صبوری و آرامش بیشتری رانندگی کرده و از رفتارهای پرخطر بپرهیزید.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت زمان سفر را در نظر بگیرید، چرا که پیش‌بینی می‌شود تخلیه بار ترافیکی جاده هراز تا ساعات پایانی شب ادامه یابد.

رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راه فراجا تصریح کرد: با توجه به شرایط فعلی، مسافران بهتر است زمان سفر خود را مدیریت کرده و از سفرهای غیرضروری در این مسیر خودداری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه