English

زمان نام‌نویسی پذیرش دوره‌های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی تمدید شد

زمان نام‌نویسی و اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای پذیرش دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش علمی ‌کاربردی مهرماه ۱۴۰۳ تمدید شد.

زمان نام‌نویسی پذیرش دوره‌های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی تمدید شد
به گزارش خبرگزاری موج

، اصلاحات دفترچه راهنمای پذیرش دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش علمی ‌کاربردی مهرماه ۱۴۰۳ در سایت سازمان سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور منتشر شده است.

به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تاکنون برای ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا پایان روز چهارشنبه ۲۸ شهریورماه ۱۴۰۳ نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته خود اقدام کنند.

لذا داوطلبان می‌توانند در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه‌ راهنمای مذکور و مندرجات اصلاحات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته در این مرحله از پذیرش اقدام کنند.

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام و انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا پایان روز چهارشنبه ۲۸ شهریورماه ۱۴۰۳ نسبت به مشاهده و ویرایش موارد قابل اصلاح و کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه