English

مناطق مختلف کشور امروز بارانی می‌شود

سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعدوبرق همچنین وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور خبر داد.

مناطق مختلف کشور امروز بارانی می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج

، بنا بر اعلام سازمان هواشناسی امروز ۲۶ شهریور در شرق سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز در تهران و سمنان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی ابرناکی، گاهی رگبار باران، وزش باد و رعد و برق ادامه خواهد داشت. بعد از ظهر از میزان ابرناکی در این مناطق کاسته می‌شود و افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در جنوب شرق سیستان و بلوچستان رخ می‌دهد.

سه شنبه ۲۷ شهریور با گذر امواج تراز میانی از شمال غرب کشور در ساعات بعد از ظهر ابرناکی، گاهی رگبار پراکنده و رعد و برق در این مناطق رخ می‌دهد. به تدریج با نفوذ جریانات شمالی به سواحل دریای خزر، در شرق اردبیل، گیلان و ارتفاعات البرز نیز افزایش ابر و بارش باران پیش بینی می‌شود.

چهارشنبه ۲۸ شهریور در برخی مناطق شمال، غرب سواحل دریای خزر و خراسان شمالی ابرناکی، رگبار باران، وزش باد و کاهش نسبی دما انتظار می‌رود.

پنجشنبه ۲۹ شهریور در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، اردبیل و غرب گیلان این وضعیت تکرار می‌شود.

روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در شمال شرق، شرق، بخش‌هایی از مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در برخی ساعات وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

جمعه ۳۰ شهریور با ورود سامانه بارشی به شمال غرب در مناطقی از شمال غرب و ارتفاعات زاگرس، در غرب کشور، همچنین در ارتفاعات البرز غربی و غرب گیلان ابرناکی و رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا ۲۷ شهریور صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد با کمترین و بیشترین دمای ۲۰ و ۳۰ درجه سانتیگراد و پس فردا ۲۸ شهریور صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد شدید و احتمال گرد و خاک با حداقل و حداکثر دمای ۲۱ و ۳۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه