English

رئیس شورای اسلامی شهر تهران:

تهران با بیش از ۱۰ میلیون جمعیت یک همت جدی برای خدمت به شهروندان می‌طلبد

چمران، رئیس شورای اسلامی شهر پایتخت تصریح کرد: تهران با بیش از ۱۰ میلیون جمعیت، یک همت و اهتمام جدی می‌طلبد تا با هم و کنار هم اتفاق های خوبی برای شهر و شهروندان رقم بزنیم تا رضایتمندی مردم و در ادامه رضایت پرودگار را به بهترین شکل ممکن جلب کنیم. زیرا خدمت به مردم، یکی از مقوله های اصلی تقوا و قرب الهی است.

تهران با بیش از ۱۰ میلیون جمعیت یک همت جدی برای خدمت به شهروندان می‌طلبد
به گزارش خبرگزاری موج

، بیست و سومین جشنواره شهید رجایی و آیین تکریم کارمندان خدوم شهرداری تهران به مناسبت «روز کارمند»، با حضور مهدی چمران ، رئیس شورای اسلامی شهر تهران ؛ پرویز سروری، نائب رئیس شورا؛ علیرضازاکانی، شهردار تهران؛ مهدی جمالی نژاد، معاون وزیر کشور؛ مجید باقری، معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی؛ لطف الله فروزنده، معاون مالی و اقتصادی شهردار و دیگر معاونین و مدیران شهرداری تهران در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد.

چمران با تبریک ماه ربیع الاول و میلاد مسعود پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت اظهار داشت: اگر همه کشورهای های اسلامی وحدت واقعی  و جدی داشتند؛ الان رژیم منحوس و زشت خوی اسرائیل، مردم مظلوم و مقتدر فلسطین و غزه را زیر ظلم و جنایت قرار نمی‌داد. باید با وحدت و اجماع همه مسلمین جهان این غده سرطانی از  روی زمین پاک و محو کنیم.

وی در خصوص تکریم کارمندان خدوم و نمونه مدیریت شهری تهران گفت: تهران با بیش از ۱۰ میلیون جمعیت، یک همت و اهتمام جدی می‌طلبد تا با هم و کنار هم اتفاق های خوبی برای شهر و شهروندان رقم بزنیم تا رضایتمندی مردم و در ادامه رضایت پرودگار را به بهترین شکل ممکن جلب کنیم. زیرا خدمت به مردم، یکی از مقوله های اصلی تقوا و قرب الهی است.

رئیس شورا در پایان  گفت: سازمان بزرگ شهرداری از روزی که تولدی انجام می‌پذیرد تا بعد از حیات و زیست یک شهروند، در حال خدمت رسانی است و خدمت رسانی را باید یک فرصت مغتنم و مناسب برای خود بدانیم تا خدمتی در شأن شهروندان انجام بدهیم و بدانیم که همه خدمات ما در پرونده اعمال‌مان  به  خوبی و برای رضایت الهی ثبت خواهد رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه