English

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران:

۸۰ درصد پله برقی های تهران فعال است

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران گفت: در حال حاضر ۸۰ درصد پله برقی های تهران فعال بوده که تا رسیدن به هدفگذاری مدنظر ما فاصله دارد.

۸۰ درصد پله برقی های تهران فعال است

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج ، مسعود حق لطفی مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران در نشست خبری که امروز برگزار شد اظهار داشت: وظیفه این سازمان ساخت و احداث ابنیه در سطح معاونت است.

وی با بیان اینکه این سازمان بازوی اجرایی برای معاونت شهرداری تهران است، افزود: از سال ۱۴۰۱ نگهداشت پل های سطح تهران و در اواخر  ۱۴۰۲ پل‌های  مکانیزه را نیز به ما سپرده شد.

حق لطفی عنوان کرد: در سطح شهر تهران ۸۰۰ پل عابر وجود دارد  که از این تعداد ۱۱۰ مورد مکانیزه است که در سنوات گذشته توسط زیباسازی و انجام شده و به بهره برداری رسیده است.

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران  خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه عمده این  پله ها توسط سرمایه گزار انجام شده بود با ۲۰  نوع برند پله برقی روبرو بودیم و در حال حاضر این یکی از معضلات ما است چرا که دستگاه ها آسیب دیده و نمایندگی آنها در کشور فعال نیستند.

وی تصریح کرد: برخی پله ها ۱۷ تا ۲۰ سال سن دارند، بردها دارای ۲ تیپ هستند که یکی خارج از محوطه و دیگری   در محیط سرپوشیده باید قرار گیرد.

حق لطفی با عنوان اینکه پله های برقی اگر به خوبی نگهداری شوند، ۱۰,۱۵ سال عمر مفید دارند، خاطرنشان کرد:  ابتدای سال  ۱۴۰۳ به مسئولیت این پله ها ما داده شد در ان زمان حدود   ۵۰ درصد پله ها بدلیل نبود قطعات خاموش بودند.

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران گفت: در حال حاضر ۸۰ درصد  پله های مکانیزه شهر تهران فعال و ۲۰ درصد خاموشی داریم که تا رسیدن به هدفگذاری مطلوب فاصله داریم.

وی در خصوص آسانسورها نیز عنوان کرد: آسیب شناسی آسانسور ها انجام شده  ۱۵ دستگاه  آسانسور اکنون در سطح شهر وجود دارد که برخی از آنها در حال ارائه خدمات هستند اما بدلیل هیدرولیکی بودن سرعت کمی دارد.

حق لطفی تصریح کرد:  با شرکت داخلی قرارداد جهت خرید ۲۰ آسانسور  بسته شد که علاوه بر ۱۵ آسانسور کنونی که نوسازی می شوند، ۵ آسانسور نیز افزوده خواهد شد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه