English

پلیس راهور درباره احتمال ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور هشدار داد

​در آستانه پایان تعطیلات تابستانی و بازگشت موج مسافران از شمال کشور، پلیس راهور فراجا از احتمال افزایش حجم ترافیک در محورهای پرتردد شمالی خبر داد.

پلیس راهور درباره احتمال ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور هشدار داد
به گزارش خبرگزاری موج

​، سردار تیمور حسینی رئیس پلیس راهور با اشاره به وضعیت فعلی ترافیک اعلام کرد که محورهای چالوس و هراز در ساعات آینده ممکن است با ترافیک سنگین مواجه شوند. وی از مسافران خواست تا با مدیریت زمان سفر و رعایت نکات ایمنی، از بروز ترافیک سنگین و حوادث جاده‌ای جلوگیری کنند. 

سردار سیدتیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا، با ارائه گزارشی از وضعیت ترافیک محورهای شمالی کشور اعلام کرد که در حال حاضر ترافیک در این محورها و سایر جاده‌های مواصلاتی عادی و روان است. اما با توجه به پیش‌بینی بازگشت مسافران در ساعات آینده، به‌ویژه در محورهای چالوس و هراز، احتمال ترافیک سنگین وجود دارد.

وی افزود: در صورت افزایش حجم ترافیک در محور چالوس به سمت تهران، احتمالاً این مسیر به‌صورت یک‌طرفه از شمال به جنوب محدود خواهد شد. همچنین در محور هراز، اگر ترافیک در مسیر شمال به جنوب سنگین شود، ممکن است به‌صورت مقطعی از محدوده پلیس راه لاریجان تا پلور محدودیت ترافیکی اعمال شود.

سردار حسینی بر مدیریت زمان سفر تأکید کرده و از مسافران خواست تا برنامه‌ریزی خود را به گونه‌ای انجام دهند که از ازدحام و ترافیک سنگین جلوگیری شود. 

وی همچنین توصیه کرد مسافران پیش از آغاز سفر، از وضعیت راه‌ها مطلع شوند و در صورت نیاز برنامه سفر خود را تغییر دهند.

در پایان، وی از رانندگان خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و همکاری با پلیس، سفرهای خود را ایمن و بدون خطر به پایان برسانند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه