English

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ:

ترافیک اول مهر تهرانی‌ها را غافلگیر کرد

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ترافیک امروز تهران غافلگیر کننده بود اما به سرعت شاهد نظم در معابر شهر تهران در ساعات ابتدایی روز بودیم .

ترافیک اول مهر تهرانی‌ها را غافلگیر کرد

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج ،  رئیس پلیس راهنمایی رانندگی تهران که بمناسبت بازگشایی مدارس و نواختن زنگ آغاز مهر در مدرسه «دخترانه  آرمین مصلی نژاد » حضور یافته بود در خصوص وضعیت ترافیکی روز اول مهر گفت :  به رغم پیش‌بینی‌های از پیش اعلام شده و همراهی خوب سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران ، تاکسیرانی و  مترو  باید بگوییم ترافیک امروز تهران غافلگیر کننده بود و به سرعت شاهد نظم در معابر شهر تهران در ساعات ابتدایی روز بودیم .

وی افزود : پلیس راهور تهران بزرگ از قبل با چینش نیروها تمهیدات و تدابیر لازم را در خصوص روانسازی ترافیک در مقابل مدارس و معابر پیرامونی آن دیده بود و با مدیریتی صورت گرفت  ، ترافیک امروز کنترل شد .

وی همچنین گفت : رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی نیز همانند مسئله آب بسیار مهم است و رعایت این قوانین برای زنده ماندن بسیار حائز اهمیت می باشد  .

سرهنگ موسوی پور ضمن بیان  خطاب به دانش آموزان گفت : شما عزیزان نماینده پلیس راهور تهران بزرگ در خانواده خودتان هستید  . شما باید استفاده از کلاه ایمنی بستن کمربند ایمنی ، عدم استفاده از تلفن همراه و  رعایت قوانین مقررات راهنمایی و رانندگی را به راننده تذکر دهید .

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در پایان افزود: از اولیای محترم تقاضا داریم از توقفات دوبله در مقابل مدارس جدا خودداری نمایند چرا که با یک توقف ممکن است ترافیک در معابر اطراف مدرسه تشدید گردد .

وی گفت:  هر چقدر حمل و نقل عمومی افزایش یابد به تبع از ترافیک شهر تهران کاسته می شود و می توان یک خودروی تک‌سرنشین را از ترافیک شهر حذف کرد .

شایان ذکر است  پلیس با شعار همه با هم کلاه ایمنی در اولین روز بازگشایی مدارس به والدین دانش آموزان کلاه ایمنی هدیه داد ، این کلاه به دانش آموزانی هم که توسط پدر به مدرسه آمدند نیز تعلق گرفت .

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ترافیک امروز تهران غافلگیر کننده بود اما به سرعت شاهد نظم در معابر شهر تهران در ساعات ابتدایی روز بودیم .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه