English

نواخته شدن زنگ آغاز سال تحصیلی توسط شهردار تهران+ویدئو

علیرضا زاکانی با حضور در مدرسه استثنائی پرویز حاج بابایی منطقه ۱۶ تهران، زنگ آغاز سال تحصیلی را در این مدرسه نواخت.

نواخته شدن زنگ آغاز سال تحصیلی توسط شهردار تهران+ویدئو
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج

، علیرضا زاکانی صبح امروز یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ در مراسم آغاز سال تحصیلی در مدرسه استثنائی پرویز حاج بابایی منطقه ۱۶ تهران، اظهارداشت: بسیار خوشنودم که امروز آغاز سال تحصیلی را در این مدرسه و در میان عزیزانی که در مسیر فرهیختگی گام برمی‌دارند، حضور دارم.

وی در ادامه خطاب به معلمان این مدرسه استثنایی افزود: از شما معلمانی که در کار سوادآموزی فرزندان توان‌یاب کشورمان فعالیت دارید، تشکر ویژه دارم.

شهردار تهران با عنوان اینکه تمامی پدر و مادر ها برای فرزندانشان زحمت می‌کشند، گفت: اما زحمتی که پدر و مادرهای فرزندان دارای  نیاز به بازتوانی می‌کشند قابل وصف نیست.

زاکانی با اشاره به خدمات ویژه مدرسه پرویز حاج بابایی به دانش آموزان استثنایی منطقه ۱۶ اظهار داشت: امیدوارم کار بزرگی که آموزش و پرورش منطقه برای کودکان استثنایی منطقه انجام می‌دهد، مورد رضایت خداوند قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری تهران به عنوان مدیریت شهری سعی دارد تا زحمات شما بزرگواران را کامل کرده و به بار بنشاند.

زاکانی در بخش دیگری از اظهاراتش تصریح کرد: امیدوارم همه عزیزانی که در مسیر تلاش و کوشش برای علم آموزی فرزندان این مرز و بوم گام برمی‌دارند در کار خود توفیق روز افزون داشته باشند. 

شهردار تهران در خاتمه ابراز امیدواری کرد تا  کودکان غزه که از حداقل‌ها نیز محرومند، در سال تحصیلی جدید آزادی و صلح را تجربه کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه