English

با حضور وزیر آموزش و پرورش؛

نخستین نماز جماعت مدارس با شعار «مِهر با مُهر» اقامه شد

با حضور وزیر آموزش و پرورش نخستین نماز جماعت مدارس با شعار «مِهر با مُهر» اقامه شد.

نخستین نماز جماعت مدارس با شعار «مِهر با مُهر» اقامه شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج

، علیرضا کاظمی وزیر آموزش و پرورش در آئین اقامه نخستین نماز جماعت مدارس  که با شعار «مِهر با مُهر» همزمان با سراسر کشور در مدرسه امام عصر (عج) منطقه ۱۲ آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد، اظهارداشت: امیدواریم بتوانیم در فعالیت فرهنگی و تربیتی به ویژه در حوزه ترویج نماز برنامه های موثری اجرا کنیم.

وی افزود: اقامه نماز نه تنها مهم ترین ماموریت آموزش و پرورش بوده ، بلکه فلسفه خلقت همه انسان ها نیز همین است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه نماز در هندسه انسان تمام اثراتی که برای کمالات نیاز بوده قرار داده است، عنوان کرد: خداوند مسیر موفقیتی برای انسان ترسیم کرده و در کنار آن  راههای میانبری نیز آورده است که با استفاده از این مسیرها انسان زودتر  می تواند به قله  برسد، سه مورد حائز اهمیت و مورد تاکید نیاز است که  انس با قرآن و بعد اقامه نماز و دیگری انفاق است.

 

بیشتر بخوانید:

اقامه اذان و نماز با شعار «مِهر با مُهر» در مدارس کشور

 

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد:  نگاه ما به نماز باید فراتر از یک حرکت دینی باشد، نماز در اول انسان ساز و در ادامه جامعه ساز است.

کاظمی با عنوان اینکه ما با نماز می توانیم  به خدا نزدیک شویم، صحبت کنیم و کمک بگیریم، تصریح کرد: نماز میتواند گره های کور مشکلات زندگی انسان را باز کند.

وی بیان کرد: حتما یکی از کارهایی که باید در اموزش و پرورش انجام دهیم این است که دغدغه، معرفت به وقت و جماعت خواندن نماز را در همه بخش ها ایجاد شود.

وی با عنوان اینکه باید برای بچه ها ابتدایی در این راستا برنامه ریزی کرد، گفت:  باید به  معرفت نماز  در دانش آموزان عمق بخشیم. 

کاظمی بیان کرد: نماز تنها نقطه اتصال ما به خداوند است، تصریح کرد: توجه به  این موضوع را مهمترین ماموریت خود تعریف کردم و امیدوارم خدا کمک کند از همه تجربه ها و اندیشه ها باید کمک بگیریم و کارهای موثری انجام دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه