English

۱۰۰ دستگاه اتوبوس تازه به ناوگان اتوبوسرانی پایتخت ملحق شد

۱۰۰ دستگاه اتوبوس جدید از امروز با حضور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، فرمانده پلیس راهور، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی و جمعی از مسئولان شهری، کار خود را در تهران شروع کردند.

۱۰۰ دستگاه اتوبوس تازه به ناوگان اتوبوسرانی پایتخت ملحق شد
به گزارش خبرگزاری موج

، علیزاده در آیین رونمایی از ۱۰۰ دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران در قالب یکصد و چهل‌ و چهارمین پویش امید و افتخار گفت: ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس قراردادش با تولیدکننده داخلی منعقد شده که با همه مشکلات، ۵۶۳ دستگاه سال گذشته و امسال تحویل گرفتیم.

وی اضافه کرد: با حمایت شهردار و شورای شهر تهران ۱۱۱۶ دستگاه از ابتدای دوره ششم، نوسازی اتوبوس انجام شده اما تهران به ۷۰۰۰ اتوبوس نیاز دارد لذا امیدواریم با حضور اتوبوس‌های جدید شاهد تحول در ناوگان حمل و نقل عمومی باشیم. با تلاش همکارانم همزمان با بازگشایی مدارس بیش از ۲۳۰۰ دستگاه اتوبوس شاغل در ناوگان مشغول خدمت‌رسانی هستند در حالی که در سالیان گذشته این تعداد بین ۱۵۰۰ تا ۱۸۰۰ دستگاه بود. امیدواریم با حمایت شهردار و شورای شهر تهران تا پایان این دوره به بیش از ۵۰۰۰ اتوبوس فعال در ناوگان دست پیدا کنیم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران تاکید کرد: ان شاء الله در ماه آینده مراسم رونمایی برای اتوبوس‌های برقی که در حال حاضر در راه تهران هستند برگزار شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه