English

زنگ جشن عاطفه ها در مدارس سراسر کشور نواخته شد

زنگ جشن عاطفه ها همزمان با سراسر کشور در مدرسه شاهد حضرت زینب با حضور مسئولین نواخته شد.

زنگ جشن عاطفه ها در مدارس سراسر کشور نواخته شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج

، جعفر صباغیان قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) در آیین شور عاطفه‌ها امروز در مدرسه شاهد حضرت زینب(س) برگزار گردید، اظهار کرد:  اجرای برنامه شور عاطفه ها در راستای تامین ملزومات مورد نیاز دانش آموزان برگزار می شود.

وی افزود: بدنبال این هستیم که با تامین نیاز دانش آموزان این افراد بعنوان آینده سازان کشور دغدغه ای بجز تحصیل نداشته و زمینه ارتقاء آنها فراهم شود.

صباغیان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تحصیل و تهذیب، عنوان کرد: اکنون شاهد این هستیم که دانش آموزان تحت حمایت امداد توانسته اند در عرصه های مختلف بدرخشند.

 ۸۳۰ هزار دانش‌آموز داریم که امسال با همت همگان توانسته‌ایم بسته‌های لوازم‌التحریر و پوشاک و کیف تقدیم دانش‌‌آموزان کنیم و امروز هم به‌صورت همزمان در سراسر کشور این کار در حال انجام است.

وی افزود: فرزندان گل من امروز با هم عهد می‌بندیم که ما در کمیته امداد و دوستان ما در سازمان دانش‌‌آموزی و هم وزارت آموزش و پرورش تلاش می‌کنیم تا محرومیت‌ها برطرف شود و زمینه تحصیل شما فراهم شود. شما دانش‌‌آموزان هم با شهدا عهد ببندید که به جهت پیروی از خون شهدا و پیروی از جبهه مقاومت خوب درس بخوانید و تکالیف خود را خوب انجام دهید.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: از آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزی و دیگر ارگان هایی که در این راستا یاور ما بودند تقدیر و تشکر می کنیم.

در ادامه این مراسم با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از ۴ فرزند شهید و تعدادی از دانش‌آموزان خیر و حامی بچه‌های ایتام، تقدیر شد.

همچنین در ادامه این مراسم از کتاب «دهکده داروهای دارویی» اثر دانش‌‌آموز ریحانه جلال‌زاده از دانش‌آموزان مدرسه شاهد حضرت زینب (س) رونمایی شد. 

در این مراسم همچنین از QRCODE مخصوص مشارکت در شور عاطفه‌ها در مدارس رونمایی شد. هر کدام از مدارس از یک اختصاصی برخوردار هستند و می‌توانند در این کار خیر مشارکت کنند.

شور عاطفه‌ها امسال با شعار (آینده‌ساز باشیم) در سراسر کشور برگزار خواهد شد و همگان می‌توانند با کد دستوری #۱۲* و یا از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۹۱۹ در این کار خیر و تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان مشارکت کنند. 

امروز همچنین در حاشیه این مراسم، نمازخانه مدرسه حضرت زینب (س) نیز رونمایی و گشایش یافت. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه